wtorek, 7 września 2021

„Jeżeli jesteś po 50-tce i mówią Ci, że twój pociąg już odjechał… miej to gdzieś! Są jeszcze jachty i samoloty!”

Witam serdecznie i dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem!
Bardzo się cieszę, że spodobała się Wam moja wypowiedź do "Sądeczanina". Miło mi, że podoba się Wam również mój skansenik.:)
W dzisiejszym poście dwa letnie zestawy. Pierwszy, biało - niebieski, gdzie nowością jest ażurowe wdzianko. Drugi zestaw to czarna spódnica z czarno - różową bluzką.
Na koniec mała relacja ze Zlotu Pojazdów Zabytkowych w Łącku. Jest tam mój syn na antycznym rowerze i mój kochany wnuk Jaś.
Pozdrawiam serdecznie! :)























 

63 komentarze:

  1. Reniu, jak zawsze wszystkie Twoje stylizacje bardzo mi się podobają. Super wyglądasz z takimi długimi włoskami :))
    Miło widzieć Panów z Twojej rodziny :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten miły komentarz:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz Reniu, a te długie włosy wręcz Cię odmłodziły. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha bardzo dobry cytat z tym pociągiem. Ślicznie wyglądacie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)))mnie też się bardzo cytat spodobał:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  4. NIebiesko - biały zestaw dla mnie najlepszy i bardzo twarzowy! śiczny masz usmiech! a Twoj syn super przystojny! Sciskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje w swoim i syna imieniu:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  5. Piękne zestawy zaproponowałaś- szczególnie niebieski. Syn mega przystojny :) Wnuś cudowny! A w tym starym volvo zakoachałam sie po uszy :)
    Pozdrawiam gorąco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo:)))volvo też mi wpadło w oko:)))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  6. Przepiękne, stylowe zestawienia! Śliczne ujęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kompleciki stworzyłaś. Pięknie Tobie w nich. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, bardzo mi się podobasz w niebieskim, to Twój kolor, a jakich masz chlopakow- przystojniaków, super.
    Moc serdecznosci przesyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię niebieski ale jakoś mało go w mojej szafie:)))Dziękuje za miły komentarz i pozdrawiam:)))

      Usuń
  9. Wow, ale długie włosy, Reniu! Zestawy szałowe, okraszone jak zawsze dodatkami (piękna broszka 🦋). Syn elegancki facet 👌 Wnusio słodziak 😍 Autka i inne maszyny piękne 👍😉🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:)))włosy to zasługa pandemii:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  10. Ponoć Muniek Staszczyk powiedział, że życie zaczyna się po 50 a jemu to samo powiedział jego starszy kolega z branży. Niech se mówią, co chcą. W starym ciele młody duch!
    Pozdrawiam i życzę takiego optymizmu jaki znajdziemy w Podróżach Pana Kleksa. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą:)))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  11. Jak Ci pięknie w dłuższych włosach!!!
    A stylizacje przecudne! A te drobiazgi Twoje...śliczności!
    Buziak dla wnusia i głaski dla misia!!!
    Pozdrowionka dla Ciebie i rodzinki:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuje:)))głaski zaraz przekażę a buziaki jak wnuś przyjedzie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne obie stylizacje, ale ja stawiam na niebieskości, które uwielbiam:-)))
    Możesz być dumna i z syna i wnusia:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))z mich chłopaków jestem dumna:)))Pozdrawiam :)))

      Usuń
  14. Taki śliczny pies to doda uroku każdej kreacji ;)Jest lepszy od broszki czy torebki :) Masz przystojnych chłopaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))pies to prawie broszka wszędzie za mną chodzi:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  15. W niebieskościach wyglądasz rewelacyjnie.W oko mi wpadły żółte spodnie i zielona torebka. Piękną masz rodzinę , a wnusio słodziak. Pozdrawiam serdecznie 🌞💗🍉🍉💗🍉💗🍉🍉💗💗🍉💗🍉🍉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za nas wszystkich:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  16. Podobają mi się Twoje. Patrząc na Ciebie odniosłam wrażenie, że oglądam Urszulę Dudziak. Reniu, Twoi chłopy to prawdziwi przystojniacy. Można powiedzieć, że CIACHA!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku!!!!!!!To bardzo miłe:)))a moi chłopcy dla mnie najfajniejsi ha ha,cieszę się że innym też się podobają:)))))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  17. Zestaw bialo-niebieski cudny, niesamowicie jest Ci w nim Reniu do twarzy. I ten motyl, a o piesku już nawet nie wspomnę :)) Chłopaki widać w swoim żywiole przy tych antycznych pojazdach :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko chłopaki ja też byłam zachwycona:))))Bardzo dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  18. Bardzo fajne to ażurowe wdzianko, a niebieski kolor ma moc 😀 do tego pasuje Ci do karnacji. Stare pojazdy mają duszę, lubię zwłaszcza auta 🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. Tytuł to idealna odpowiedź dla wszystkich czepialskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie Twoje stylizacje są przemyślane i dopracowane, ładnie Ci w dłuższych włosach, fajny kolorek, chłopaki też super wystylizowani, świetne fotki. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:)))Dziękuję i pozdrawiam:))))

      Usuń
  21. Reniu bardzo Cię lubię za tę radość życia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zmiana fryzury odjęła ci lat, bardzo fajnie w tej długości wyglądasz. Syn i wnusio fajni faceci. A stylówki bardzo przemyślane, ta ostatnia i kolorowa na tle samochodów super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzura to trochę pandemii zasługa:)))Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam:)))

      Usuń
  23. Ślicznie Ci Reniu w tych błękitach i bieli. Syn i wnusio to świetni faceci. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i chłopaków:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  24. Przystojnego masz syna i uroczego wnuka.
    Jeśli chodzi o zestawy, bardziej podoba mi się pierwszy; jest w takich delikatnych, jeszcze letnich kolorach.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe:)))Dziękujemy i pozdrawiamy:))))

      Usuń
  25. Reniu super jak zawsze :) to którym jachtem dzisiaj pływasz ❤
    Buziaki i pozdrowienia ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj taka piękna pogoda ze nawet jachtu nie potrzebuję:)))Pozdrawiam:)))

      Usuń
  26. Świetny tytuł :) a te pojazdy naprawdę są piękne

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak pięknie! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam osoby z tak pozytywną energią! To prawda w 100% - wiek to tylko liczba i Pani jest tego idealnym przykładem ;) Oby jak najwięcej było tak pozytywnych osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  29. No tylko się zobaczy Twój uśmiech i już radość, masz w sobie Reniu total ciepło i magie. Wyglądasz wspaniale, kwitnąco, super Ci w tych włosach. Cudnie mi się patrzyło na zdjęcie z synem, bo taka duma z dziecka i radość z Ciebie bije, jakby, no jakby tamta chwila była idealna. Jesteś Reniu niesamowicie pięknym człowiekiem!!!! <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dziękuję za tyle pięknych słów:))aż się wzruszyłam:)))Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz piękne dodatki, stylówki świetne a cytat w punkt.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj Reniu, jak pięknie wyglądasz. Mimo mojej nieobecności, promieniejesz a stylizacje są nadal tak piękne.

    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń