sobota, 9 października 2021

"W chwili, gdy przestajesz bać się opinii innych ludzi - przestajesz być owcą, stajesz się lwem! Wielki ryk rodzi się w twym sercu, ryk wolności!" - Osho

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem.
U mnie dzisiaj już jesień w pełni. Jesienne zestawy, kolory i dekoracje.
Pokazuję też nowe skansenowe nabytki.
W zestawach ubraniowych trochę nowości, czerwone ponczo, sweterek z odkrytymi ramionami, mała złota torebka. Na spacer zabrałam również jesienne sówki, torebkę i broszkę.
Pozdrawiam serdecznie i słonecznych dni życzę!


































60 komentarzy:

  1. Pięknie Ci Basiu w tej czerwieni ♥. Wiele pięknych staroci przybyło w Twoim domku. I te rewelacyjne aranżacje z darów jesieni.Pozdrawiam serdecznie i życzę pogodnej i ciepłej jesieni ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))starociami się cieszę:))))Pozdrawiam i również pięknej jesieni życzę:)))

      Usuń
  2. Piekna fryzura, Reniu. Wygladasz w niej bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  3. W czerwieni bardzo Ci do twarzy, a sówką jestem zachwycona. Podobnie jak cieszą mnie nowości w Twoim skansenie, piękne kolorowe otoczenie i nowości w domu.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  4. W czerwonym wdzianku wyglądasz olśniewająco. Do twarzy Ci z tym kolorem. Piękne starocie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zbiory ciekawych sprzętów z dawnych lat. Sowa cudowna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne stylizacje ta czerwona i w kropeczki najbardziej mi się spodobała:-))) No i jakie cudne znaleziska i piesio:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:)))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  7. Jesteś stworzona do noszenia czerwieni. Zestaw olsniewający! Pozostałe też ładne. W Twoim Reniu skanseniku jestem niezmiennie zakochana, Ty wiesz! Nowe nabytki super! Oglądam w każdą strone po kilka razy...
    Serdeczności zostawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))czerwony lubię i często noszę:)))z nowych staroci też się cieszę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. WOW!
    Wszystkie wspaniałe zestawy. Reniu, zachwycam się Twoimi zbiorami. Są fantastyczne!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
    2. Cudnie wyglądasz w czerwieni. Jestem zachwycona tym zestawem.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Ponczo świetne i ładnie Tobie w czerwieni. Ostatnio też kupiłam sobie bluzkę w kropki.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:))ja bardzo lubię kropeczki:))Pozdrawiam:))

      Usuń
  10. Wow, ale czerwień ♥️ Pięknie Ci w niej i fantastyczny zestaw. Wszystkie są super i imponują dbałością o szczegóły. Cudny ten naszyjnik z trzeciego i bluzka z drugiego. I jaki pomysłowo wykonany anioł! 👌👍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi że Ci się podoba:)))anioła dostałam od pewnej pani.która przyjechała zobaczyć moje maleńkie muzeum:)))Dziękuje i pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Mnie się najbardziej podoba wersja z bluzeczką w groszki..sliczna broszka sowa tez! a niektóre starocie to z chęcią bym zgarnęła...sciskam serdecnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, kolorowa jesień u Ciebie Reniu i w stylizacjach i w dekoracjach i w ogrodowych zakamarkach. Czerwone poncho rewelacja, a dodatki jak zwykle oryginalne i ładnie zestawione. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. We wszystkim wyglądasz bombowo. Nowa fryzura bardzo twarzowa. Piękne jesienne dekoracje. Uwielbiam wszystkie starocie. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))starocie też uwielbiam:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  14. Ale pięknie jesiennie u Ciebie Reniu...
    I jaka super sowia torebka!!! A ten zestaw z groszkową bluzka jest prześliczny:))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  15. Reniu, no jesteś cała w trendach, czerwień i ponczo, wow. Bardzo ładnie w tym wyglądasz, torebki cudeńka. W obu wersjach eleganckich wyglądasz bardzo ładnie. Jest super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mnie cieszy Twój komentarz:)))Dziękuje i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu wyglądasz fantastycznie jako" kobieta w czerwieni". Pozostałe stylizację jak zawsze dopracowane w każdym szczególe. Podziwiam Twoje bibeloty. Przepiękne prezentują się w Twoim domu. Artystyczna dusza z Ciebie Reniu. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  18. Jak zwykle pięknie i gustownie!Szczególnie zachwyciła mnie ta stylizacja w czerwieni z sowimi dodatkami. Wyglądasz naprawdę fantastycznie :) Bardzo podobają mi się także dekoracje w Twoim domu.Uwielbiam takie oryginalne bibeloty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  19. Przepięknie wyglądasz, w szczególności podoba mi się ta stylizacja w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne ponczo! Świetnie wyglądasz w czerwieni. Torebka sówka jest urocza. Bluzeczka z odkrytymi ramionami też jest bardzo ładna.
    Pokazujesz piękne jesienne kwiaty i owoce oraz stroiki.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:)))Dziękuje i pozdrawiam:)))

      Usuń
  21. urocza torebka sowa, druga stylizacja super, zwłaszcza koszula <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))torebka ostatnio wiele razy wyprowadzana na spacer:))))))Pozdrawiam:)

      Usuń
  22. Ładnie to wszystko zestawiłaś. Torebka sowa bardzo oryginalna, fajnie komponuje się z czerwienią. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładnie Pani wygląda. W każdej stylizacji. Pozdrawiam 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne stylizacje, a te sowy przecudowne.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. SUPER!!!
    Najbardziej podoba mi się pierwsza stylizacja, choć pozostałe również są atrakcyjne. Pięknie wyglądasz w czerwieni! I ja niedawno przekonałam się do tego koloru.
    Skansenowe nabytki bardzo ciekawe.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))ja czerwień lubię chyba od zawsze:)))ozdrawiam:)

      Usuń
  26. Pięknie Reniu. Bardzo ładnie Tobie w tej czerwieni a sówki są przeurocze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękne antyki! A z zestawów prezentowanych najbardziej przypadł mi do gustu ten drugi ze spódnicą i czerwonymi dodatkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku, ile pięknych zdjęć! Czuje się rozpieszczona ilością jesiennych inspiracji :)
    Stylizacje również przyciągają wzrok, zwłaszcza pierwsza jest bardzo energetyczna.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  29. W czerwieni Ci ślicznie Reniu.:)
    Jak pięknie znów gościć u Ciebie, chociaż tylko wirtualnie.
    Hans jak zwykle uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super ta bluzeczka w groszki. I te czerwone pantofle to moj faworyt.

    OdpowiedzUsuń