piątek, 7 września 2018

"Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat" Janusz Korczak

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za miłe słowa pod ostatnim postem.
Dzisiaj chcę pokazać moją ulubioną białą spódnicę w różnych wersjach.
W pierwszym zestawie połączyłam ją ze zwierzęcymi wzorami i stonowaną beżową torebką.
W drugim spódnicę połączyłam z mocnym kolorem - na bluzce i kolczykach. Do tego dobrałam złote dodatki.
Trzeci zestaw jest trochę retro - w odcieniach różu.
Większość rzeczy była już wcześniej na blogu, nowościami są: czerwona bluzka i mała różowa torebka. Prawie wszystko pochodzi z SH.
Na koniec chciałam się pochwalić moim wielkim szczęściem, które trwa już od 22 maja. Wtedy urodził się mój pierwszy wnuk, który ma na imię Jaś. Babcia jest w nim całym sercem zakochana!

Pozdrawiam serdecznie :)!





69 komentarzy:

  1. Wspaniałe zestawy, piękna jak zawsze. Jaś jest przeuroczy i też ma fajowy strój. Niech rośnie zdrowo i szczęśliwie. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy razem z Jasiem:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  2. Kochana przepięknie wyglądasz w tych zestawach. Wspaniałe dodatki!!! Wnusio przeuroczy i jakie ma super ubranko!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, a jaka kochana kruszynka uroczo wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre określenie kochana kruszynka:))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  4. Jak zwykle wspamiale stylizacje, gratuluję wnusia☺Moja mama tez niedlugo zostanie babcią po raz pierwszy☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))Jaś też jest naszym pierwszym wnukiem:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Reniu wszystkie kreacje są piękne i dodatki również :)
    Piekny mały Jasiu góral. Wielkie małe szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))masz racje to wielkie małe szczęście:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  6. Reniu! Czy ty widzisz, jak cudownie wygląda twoja buzia przy takim kołnierzyku stójkowym, połączonym z dekoltem typu "V"? Obłędnie!!!!!
    Każdy z zestawów bardzo mi się podoba! I gratulacje dla szczęśliwej babci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za gratulacje i miły komentarz:))przyznać muszę że polubiłam tą bluzkę:))pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  7. Pięknie,a Jaś to taki mały Janosik...-gratuluje.Zofia

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, gratuluję Jasia. Jest cudny. Ja również mam Jaśka i 3 innych budrysów.
    Biel jest wdzięczna, bo każdy kolor z nią współgra, co widać na Twoich zdjęciach. Jak zwykle wyglądasz kwitnąco. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:))to masz dużo radości:))Jasiu to mój pierwszy wnuk:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  9. Gratulacje dla szczęśliwej babci oraz dla rodziców, niech Jaś zdrowo rośnie.:) Piękne stylizacje Reniu.:) Śliczne czerwone kolczyki z chwostami. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:))rodzicom Jasia przekaże:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  10. Your white skirt is a bomb!! I love all the outfits, but the first one is a show stopper to me - love the white skirt with leo print. Thoughtful accessories, as always! And the red of your blouse is just perfect!

    And look at your little grandson - how precious he is! Congratulations, my dear - such happy times!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak dużo miłych słów:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  11. Reniu, jak zawsze każda z kreacji budzi mój podziw, super wszystko dobrane, zestawione ze sobą. Naprawdę pięknie :)
    Jaś przesłodki, życzę mu dużo zdrówka <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu Jasia i swoim:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. No coz Ci mogę napisac Reniu. Pięknie jak zawsze. Cytat wspaniały. Zdjęcia Janicka mnie zachwyciły. Rowniez zostałam babcią, już po raz drugi i uważam, że to moja najlepsza życiowa rola.Pozdrawiam Danka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też Danusiu kochana:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  13. Jaki cudny Janiczek i w dodatku w pełnym rynsztunku :)♥♥♥
    Z pewnością będzie dumny z takiej eleganckiej babci. :) Serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasiu jest słodki i jak na razie babcia dumna z niego:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  14. Reniu, gratuluję serdecznie cudnego Jasia, jest słodki i już widać, że gust odziedziczył po Babci.
    W czerwieni, w bieli i w cetkach wyglądasz świetnie, bo zawsze towarzyszy Ci piekny uśmiech.:))
    Serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co piszesz:))Razem z Jasiem dziękujemy i serdecznie pozdrawiamy:))

      Usuń
  15. Gratulacje Babciu Reniu takiego przystojniaka wnuka!! Jaką ma piękną stylówę Jaś! 👍👍👍😃 Twoje stylówki też świetne, biała spódnica jest idealna, super fason! 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))w Jasiu jestem zakochana hi hi:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  16. Gratuluje wspaniałego wnuka! Fajny chłopak i jaki wystrojony :)
    Ty Reniu również wystrojona :) wszystkie trzy zestawy piękne, pierwszy w panterkę elegancki, drugi też (kolczyki fajne), no i trzeci retro uroczy :)) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))lubię retro i chętnie coś noszę w tym stylu:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Przede wszystkim gratulacje dla babci. Kocham kochać wnuki, bo to miłość bez obowiązku rodzicielskiego wychowywania.
    Fajne te róże, ja w tym roku oszalałam na punkcie tzw.brudnego różu. Nigdy nie lubiłam różowego, a teraz nie mogę przejść obojętnie obok różowych rzeczy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja też kocham kochać wnuka:))to mój pierwszy i trochę odleciałam na jego punkcie:))))róż uwielbiam w każdym odcieniu od zawsze:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  18. Twoje stylizacje śliczne, ale tym razem zachwycił mnie Jaś 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Babcia wiedziała że Jaś wygra ha ha:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  19. Ło jezusicku, jaki pikny górolicek :), a babcia też doskonała:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w Twoim wnusiu :) Uroczo wygląda w tym stroju :)
    Tobie z kolei bardzo ładnie w tej czerwonej bluzeczce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się w nim zakochałam:))))czerwony bardzo lubię i chętnie go noszę:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  21. Reniu, ołówkowa i w dodatku biała spódnica to mój faworyt! i z każdym kolorem, wzorem wygląda bardzo elegancko! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  22. Reniu - Jaś rozwalił system. Jest przeuroczy. :) Wszystkiego dobrego dla Niego i Was wszystkich.
    Twoje zestawy Reniu też świetne, a ostatnią torebeczkę porywam!!! To biżuteryjne cacko!
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))Jaś rozwalił wszystko u nas i jest numerem jeden w rodzinie:))))torebka to niedawny zakup w SH:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  23. Przykro mi Reniu, ale Jaś Cię zdominował!:D
    Jest prześliczny w tym ubranku!!!:D:D:D :*

    Ale Twoje panterkowe klimaty też mi przypadły do gustu...i różowe pantofelki:D
    Buziaki dla Ciebie i Jasia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy:)))babcia niema nic przeciwko temu żeby Jaś był pierwszy:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  24. Trzecia kombinacja w stylu retro jest moim faworytem. Gratuluję wnuka. Niech się chowa na góralską nutę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaś jest śliczny -ja również za tydzień zostanę szczęśliwą babcią - będzie Marysia i będę miała piątkę wnucząt - oglądam wszystkie poprzednie Twoje stylizacje,nadrabiam zaległości - w kolorze różowym wyglądasz super- pozdrawiam Reniu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))Jaś to mój pierwszy wnuk:)))a Ty już tyle szczęścia masz:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  26. Reniu,zawsze mnie zachwyca jak fajnie ogrywasz najnowsze trendy :))) kazda stylizacja jest wyjatkowa i punkt :))) centki cudowne,czerwien kobieca a rozowy zakiet ma chanelowski szyk :) idealnie ,buziaki Reniu
    PS: malenstwo ubrane w kierpce i ten szeroki pas..... urocze :)Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Tobie się podoba:)))to od Ciebie dowiaduję się co akurat jest modne:))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  27. Oooooo co za cudowności - ubraliście Jasia po góralsku !!!!!!!!!!!!!!! NIESAMOWITE !!!
    A wnuczuś taki piękny :) )))))))))))))))) GRATULUJĘ :))))
    Reniu - Twoja nowa torebeczka jest po prostu nieziemska, i kolory i kształt - cudo !!!!
    Fajnie, że pokazałaś, jak można zmienić styl takiej samej spódnicy zmieniając całą resztę.
    Piękne propozycje.
    Kisses Kochana dla Ciebie i małego górala :))))))))) - Margot :) ))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w swoim i Jasia imieniu:)))torebkę wypatrzyłam w jednym z SH ale jej nie kupiłam:))w domu zaczęłam żałować i po czterech dniach córka poszła i mi ją kupiła:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
    2. hahah skąd ja znam takie rozterki zakupowe hahaha :) )))))

      Usuń
  28. Reniu!
    Jaś jest cudowny! A Ty, jak zawsze wyglądasz przepięknie.
    Całuje i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Reniu wszystkie stylizacje są piękne.
    A że uwielbiam panterkę to pierwsza stała się moją ulubioną.
    Jasiek niech rośnie zdrowo, piękny z niego góral!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  30. Wszystkie zestawy świetnie dobrane i we wszystkich bardzo Ci do twarzy, ale różowy zachwycający. Żakiet i buty po prostu cudne...
    Wszystkiego najlepszego dla wnusia, niech się dobrze chowa 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz:)))Jasi za życzenia też dziękuję:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  31. Śliczny maluszek, ale ma cudowne ubranko...
    Reniu, każdy zestaw ma w sobie "coś" a w czerwieni jest Ci wyśmienicie...buziaki posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  32. Reniu jak zawsze cudnie ale Maluszek rozkoszny ...przecudowny :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudownie Reniu!! Cytat z tytułu bardzo mądry.

    OdpowiedzUsuń
  34. Reniu pokazałaś jak zwykle mega ciekawe zestawy :) Panterka w połączeniu z białą spódnicą to mój faworyt :) Jaś jest prześliczny :))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniały maluszek Jaś:) W tym góralskim ubranku wygląda bosko! Tylko ściskać :) Pozdrawiam Cię Reniu! Miło patrzeć jak swobodnie bawisz się stylizacjami Pola

    OdpowiedzUsuń