środa, 1 stycznia 2020

'Gdyby każda noc w naszym życiu mogła być jak noc Bożego Narodzenia, rozjaśniona światłem wewnętrznym…" Roger Schutz

Witam serdecznie w Nowym Roku!
Przede wszystkim chciałam złożyć najszczersze noworoczne życzenia. Życzę sobie i Wam, żeby ten rok był dla nas jak najlepszy!
Dzisiaj tylko jedna stylizacja: w biało - czarnych kolorach.
Chcę również pokazać trochę naszych świątecznych dekoracji.
Te, które są na pierwszych 4 zdjęciach znajdują się w skansenie, a choinka z ostatniej fotografii jest w pokoju córki.
Pozdrawiam serdeczne i życzę wspaniałego roku! :)




















72 komentarze:

  1. Reniu! Stylóweczka bardzo elegancka. Pepitkowy żakiecik bardzo mi sie podoba i ładnie go skomponowałaś z torebką i sukienką :) Dekoracje śliczne, te w skansenie i w domu. Maryjka przecudna i sanki i buty z łyżwami. I inne...
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:)))Dziękuję i również szczęśliwego Nowego Roku życzę:))

      Usuń
  2. Reniu, życzę Tobie i Twojej Rodzinie 366 radosnych dni, bez trosk i zmartwień.
    Dzisiejsza stylizacja to moje klimaty.
    Dekoracje cudne. Choinki wystrojone tak jak i ja lubię. Różne, kolorowe bombki. Super. No i piękna podłaźniczka! Czarnych figurówek zazdroszczę. Miałam białe, ale, głupia, pozbyłam się ich kilka lat temu. Teraz żałuję.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia i również Tobie i Twoim bliskim życzę dobrego roku:)))cieszę się że Ci się podobają moje dekoracje,a łyżwy kupiłam w sklepie ze starociami za dwa złote:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Super Reniu wyglądasz. Ładna torebka. Wszystko co najlepsze w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również wszystkiego co najlepsze życzę:)))

      Usuń
  4. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię zestawy czarno-białe tak więc wielki plus daję. Ciekawa torebka i biżuteria. Dekoracje👍👍, o Twoim skansenie słyszałam dużo od Basi. Serdecznie pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w 2020 roku, buziaki 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:)))torebka oczywiście z moich ulubionych SH:))Pozdrawiam i również wszystkiego dobrego życzę:)))))

      Usuń
  6. Dziękuję Reniu za życzenia. Dziś bardziej niż na stroje patrzyłam na ozdoby świąteczne i bombki na choinkach. Podziwiałam figurkę Maryi z Dzieciątkiem. A takiego liska bombkę dostałam pod choinkę ( M dostał kotka). Łubowa gwiazdka z Aniołkiem przypomniała mi dzieciństwo, miałam kilka, została jedna. Życzę wiele szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))ja też liska dostałam tylko nie pod choinkę a od Mikołaja:))gwiazdkę z aniołkiem znalazłam w starej skrzyni:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  7. Wspaniałe, świąteczne dekoracje oraz Twoja stylizacja.
    Pomyślości w Nowym Roku, Reniu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pomyślności życzę:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. Piękna stylizacja i super zdjęcia!
    Życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2020!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i również szczęśliwego roku życzę:)))

      Usuń
  9. Jak zawsze piękna stylizacja :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również wszystkiego dobrego życzę:))

      Usuń
  10. Bardzo elegancka stylizacja. Świetnie wyglądasz w takim stroju. Dekoracje wyjątkowe! Również Wam życzę wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))Pozdrawiam i wspaniałego roku życzę:)))

      Usuń
  11. Reniu, dzięki takim osobom jak Ty, nasza polskość, kultura , zostanie dla młodszych pokoleń. Cudny ten Twój skansen, ozdoby, które pamiętam z dzieciństwa. Wszystkie ozdoby są super. Stylówka bardzo elegancka, biżuteria cudna, szczególnie broszka. I znowu ciekawa torebka, skąd ty je wynajdujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczułam się wyjątkowo kiedy to przeczytałam:)))Bardzo dziękuję:))Lubię gromadzić stare przedmioty ale lubię też poznawać stare zwyczaje i obrzędy:))przekazuje je moim dzieciom a one chętnie przygarniają:)))torebki jak już pisałam prawie wszystkie pochodzą z SH:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Kreacja stonowana, elegancka...Maryjka mi sie spodobala bardzo..no i choineczka corki, taka okraglutka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choineczka w córki pokoju jest w donicy i po świętach mamy zamiar ją wsadzić do ogródka:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  13. Teraz dopiero przyjrzalam sie tej innej choince, jakie cudne bombki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Tobie również Wszystkiego najlepszego życzę:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  15. Reniu pieknie wyglądasz w tej stylizacji . Szczęśliwego i spełnionego nowego roku . Dekoracje śliczne , pozdrawiam poświątecznie 💖🌲

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i z wzajemnością życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  16. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się dodatek broszki. Teraz są one rzadko noszone, a to ciekawy element biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię broszki i mam ich całą kolekcję:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Masz oko do świetnych torebek, Reniu, ale moje serce podbiły te staroświeckie narty - na całkiem podobnych jeździłam w dzieciństwie, tylko były czerwone. Ale te wiązania - identico. dobrego roku zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))narty to jedna z bardziej ulubionych przeze mnie dekoracji:)))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  18. Reniu pięknie i w nastroju świątecznym, wygląda Twój dom.
    Pozdrawiam w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego Reniu w Nowym Roku. Napisz mi prosze na Messengera jeśli masz albo na maila kontakt@mojemaleczarowanie.pl gdzie jest ten Twój skansen, czy można go odwiedzić, co fajnego w okolicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))oczywiście że Ci napiszę:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  20. Pięknie i bardzo elegancko wyglądasz Reniu.:) Ślicznie u Was w domu i w skansenie. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i również wszystkiego dobrego życzę:))

      Usuń
  21. Reniu, bardzo elegancki zestaw a dodatki, jak zawsze przepięknie dopasowane.
    Dziękuję za życzenia i także wszystkiego tego co najlepsze dla Ciebie całej Rodzinki.
    Muszę wreszcie przygotować post na temat Twojego skansenu.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:))wiesz że dodatki to taki mój mały fiś:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  22. Przeurocze świąteczne zdjęcia, piękna torebka☺ Szczęśliwego Nowego Roku ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również dobrego roku życzę:)))

      Usuń
  23. Bardzo elegancka stylizacja, piękne stroiki świąteczne, lubię takie retro klimaty... narty, łyżwy, sanki... super. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Perfect outfit and super lovely decoration
    Happy days
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocza ta stylizacja. A i skansen zadziwia swoim wystrojem.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze na nowy, 2020 rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i również wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku życzę:)))

      Usuń
  26. Reniu, ale jesteś elegancka!!! a dekoracje fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Reniu jak zawsze pięknie wyglądasz. Stylizacja 10/10 i genialnie do Ciebie pasuje. Piękny skansen i śliczne ozdoby świąteczne u Was gościły.
    WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i Wam też dobrego roku życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  28. Witaj Reniu, dawno mnie tu nie było (u siebie tez jestem rzadkim gościem, inne rzeczy mnie pochłaniają, niekoniecznie miłe), a u Ciebie jak zawsze elegancja i szyk. Śliczny jest ten zestaw, na wiele okazji :) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  29. Elegancki zestaw dzisiaj, taki wyjściowy z dogranymi dodatkami :)) Dekoracje urocze, jak zwykle podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))własnie w tym zestawie jechałam do rodziny męża:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  30. Reniu, jak zawsze cudne, dopracowane stylizacje. Śliczne dekoracyjne migawki ze świątecznie ustrojonego domu :))
    Pozdrawiam ciepło i życzę dużo szczęścia w Nowym Roku, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i również wszystkiego dobrego życzę:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń

  31. Wszystkie kompozycje świąteczne są bardzo ładne, a Ty bardzo elegancko się prezentujesz:)
    Życzę wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  32. Reniu, jedna stylizacja, ale bardzo elegancka. Twoje zbiory są imponujące, zachwyciła mnie figurka Matki Boskiej.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))figurkę dostałam o męża mojej bratanicy,przywiózł ją z Belgii:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  33. Wszystkiego dobrego i szczęśliwego Reniu!!!
    Bardzo elegancka stylizacja! Wyglądasz w niej pięknie i bardzo zgrabnie!
    Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również wszystkiego dobrego życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  34. Hi, amazing blog. I follow you on gfc # 208 ,follow back?


    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Reniu, zestaw bardzo elegancki. Bardzo mi się podoba. Masz mnóstwo bardzo ciekawych i pięknych dekoracji świątecznych.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana Reniu wszystkiego dobrego i dużo zdrowia w Nowym Roku. Twoja stylizacja jest bardzo elegancka. 😍 😍 😍 Pozdrawiam serdecznie 😍

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepięknie i tak niezwykle elegancko. Oczywiście zachwycam się torebką - jak zawsze u Ciebie cacuszko po prostu.
    Wszystkiego dobrego Kochana :)
    Kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń
  38. Reniu, stylizacja jak zwykle bardzo ładna.
    Ale mam pytanie - czy Ty mieszkasz w tym domu , z tymi wszystkimi dodatkami? Czy to jest inny dom?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))tak to jest nasz dom:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń