poniedziałek, 17 lutego 2020

BIELIZNA NA WIERZCH / UNDERWEAR OVER-WEAR

PHENOMENAL US – CHALLENGE 90

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za komentarze pod ostatnim postem.
Dzisiejszy post jest bardzo zróżnicowany.
Pierwszy zestaw jest związany z udziałem w zabawie Fenomenalnych. Mam nadzieję, że koronki przy sweterku (który kupiła mi córka) uznacie za wystarczający bieliźniany akcent.
Drugi zestaw jest jeszcze zimowy: gruby sweter świetnie zastępuje płaszczyk. Nowością są skórzane buty.
Trzeci zestaw jest w odcieniach niebieskiego, nowością jest tunika.
Na koniec trochę naszych dekoracji, którymi przywołujemy wiosnę.
Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę! :)


























#widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschallenge

61 komentarzy:

  1. Zazczne od końca Reniu. Tacka na ostatnim absolutnie rewelacyjna!:) Strzeż jej jak skarbu :) Akcenty wiosenne zaspokajaja juz nasze pragnienia nabrzmiałe po zimie bez zimy :) Sweterek z pierwszej stylizacji- przepiękny, fantastycznie wykończony z tyłu. Pozostałe stylizacje tez bardzo ładne. Pozdrawiam ciepło, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów:))))tackę kupiłam niedawno w sklepie ze starociami za trzy złote:))))sweterek też bardzo mi się spodobał:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  2. Super zestawy Reniu :-) Ja też juz tęsknię za wiosną, piękne dekoracje. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz:))zawsze z przyjemnością zaglądam do Ciebie:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  3. Ale super. Zestaw z tymi modnymi portkami z lampasem jest bardzo fajny. Ale we wszystkich jest fajnie :)Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  4. Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu wyglądasz kwitnąco, a dodatki to pięknie podkreślają. W domu u Ciebie też bardzo fajne klimaty. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  6. Widzę wiosenne akcenty :) Ależ ja tęsknię za wiosną! Fajne zestawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za nią tęsknie:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Piękne styluzacje i dodatki. Wiosenne kwiaty, także kupuję i dekoruję nimi dom.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :) Pięknie Pani wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się Twoje trzy zestawy. Zachwyciła mnie tunika.
    Też już czekam na wiosnę, Kiedy zniknęły po 6 stycznia świąteczne dekoracje, w domu zagościły wiosenne kwiaty.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po świątecznych dekoracjach robi się pustka a wiosenne kwiaty pięknie ją wypełniają:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  10. Rzeczywiście, te koronki przy sweterku, to taki bieliźniany akcent, że niby taka mega kobieca koszulka wystaje ☺ bardzo fajnie wybrnęłaś Reniu ☺
    Zestaw drugi i trzeci też mi się podobają. Zielony niby płaszczyk, niby ponczo, fajnie, no i ta granatowa tunika w białe wzorki. Kolory zawsze na czasie i eleganckie. Dekoracje w domu, jak zwykle urocze ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  11. Czerwony kolor jest stworzony dla Ciebie . Wszystkie stylizacje są super , ale najbardziej urzekła mnie pierwsza . Cudowne rozwiązanie tyłu z zastosowaniem koronki i zawiązania . Oby do wiosny , pozdrawiam 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby do wiosny....Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękną wiosnę przywołałas.
    Koronki przy czerwonym sweterku dwie zagrały bieliznę. Torebeczki mnie też zachwyciły.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:)))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super jest ten bieliźniany akcencik, dyskretny i wg mnie jak najbardziej spełniający wymogi zabawy. Wszystkie stylizacje mi się podobają, dodatki, jak zwykle - rewelacyjne, ta łezka w tunice i lampas fajnie współgrają. Przywoływacze wiosny też fajne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło mi to czytać:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj najbardziej spodobała mi się czerwona bluzka, super jest ten tył, chętnie bym ją przygarnęła, pozdrawiam cieplutko Reniu, miłego dnia życzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))mnie też się bardzo podoba i chętnie będę ją nosić:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  18. Jak mam do wyboru ciuchy albo kwiatki, to zawsze wygrają u mnie kwiatki:). Jednak Twoje ciuchowe propozycje urocze, ja tym razem wybieram groszki:).

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze pięknie i stylowo, a dekoracje prześliczne, też chcę taką tacę☺☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam Cie za tę umiejętność doboru każdego detalu, z rzeczy zwyczajnych tworzysz niezwykłe kreacje. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))))

      Usuń
  21. Ta czerwona bluzka przykuwa uwagę intensywnością koloru. Za to zielony sweterek skradł moje serce swoim odcieniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że Ci się podoba:))Dziękuję i ozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  22. Czerwony sweterek fantastyczny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tym razem sweterek z pierwszego zestawu podoba mi się najbardziej, ten zielony jakoś do mnie nie przemawia, mimo asymetrii jakiś taki babciowy. Granatowa bluzeczka też ładna, ale dziś wygrywa czerwień. Cudeńka domowe jak to cudeńka, wiosnę widać. Ja też ostatnio kupuję sobie wiosnę. Reniu daj mi znać, bo byłam na poczcie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))sweterek córka kupiła na wyprzedaży,mnie też się spodobał:))oczywiście że dam znać :)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  24. Ślicznie Ci w czerwieni Reniu. Lubię, gdy tak się ubierasz. A koronki super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  25. Koronkowe wykończenie sweterka z pewnością wpisuje się w zasady konkursu. Zielony sweterek bardzo mi się podoba, ale zdecydowanie wygrywa tunika. Mam fioła na punkcie tego rodzaju garderoby.
    Skutecznie, Reniu, przywołujesz wiosnę!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dziękuję za miły komentarz:))też bardzo lubię tuniki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzeczka 'bieliźniana' jest cudna. Taki delikatny akcent tego trendu.Pozostałe dwa zestawy super - zielony sweter z frędzlami - taaaak ciągle modnymi i ten niebieski są idealne na różne okazje i przemyślane do namnijeszego szczegółu, jak zawsze u Ciebie <3 . A skarby :) , jak zawsze prześliczne. Kisses - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję za te miłe słowa,bardzo się cieszę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Reniu czerwień to zdecydowanie twój kolor :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie czerwień to Pani kolor :-)Super stylizacje i z klasą :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Reniu areszcie dotarłam. Tak po szpitalu nie potrafię się jeszcze ogarnąć.
    W czerwonym sweterku - bomba. Ostatni zestaw też bardzo ciekawy.:) No i te Twoje torebusie.
    Reniuś, pięknie już zapraszasz wiosnę do domu.
    Kilka drobiazgów dla Ciebie już czeka... :) Na razie sza... Nie powiem co...
    Pozdrawiam Cię i ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ach Basiu kochana bardzo dziękuję:)))bardzo mi miło:)))ja ostatnio mało na blogach bo trochę mi się pokomplikowało życie,jak już ochłoniesz po szpitalu to zadzwonię:Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Stawiam na czerwony sweter. Bardzo ładne wykończenie z tyłu, a torebka idealnie dobrana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:))ja też lubię czerwony:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  34. uwielbiam czerwony kolor a Tobie w nim wyjatkowo do twarzy ...ach ta sliczna torebka kolczyki i bransoletka <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem panią ogromnie oczarowana. Im dłużej buszuje na bloggerze, tym więcej niesamowitych ludzi poznaję. Nie jedna by się postukała po głowie na wieść, że paniom w określonym wieku pewnych rzeczy nie wypada robić, a tutaj proszę. Kobieta z krwi i kości, z pasją, która nie wstydzi się opowiedzieć swojej historii. Uwielbiam <3 Na 100% będę wracała x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło to czytać:)))Dziękuję i serdecznie zapraszam:))))Pozdrawiam:))

      Usuń
  36. Twoje propozycje zawsze są niesamowite. Najbardziej czerwony i ten tył sweterka,uściski i trzemam kciuki za nas, żeby poradzić sobie z tym wirusem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i też trzymam kciuki:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  37. Cudownie Pani wyglada! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Great post, love it!
    If you want that we follow each other let me know by leaving a comment on my post --> https://beautyshapes3.blogspot.com/2020/03/croatian-literature-what-to-read-during.html

    OdpowiedzUsuń