wtorek, 7 kwietnia 2020

"Damska torebka jest Google - wszystko w niej jest. Tyle, że czas wyszukiwania jest znacznie dłuższy"


Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! 
Zajmowanie się czymś w ten trudny czas to najlepszy sposób aby przepędzić złe myśli. Poza pożytecznymi i praktycznymi rzeczami, staram się robić też coś zabawnego i przyjemnego. Ostatnio robiłam porządek w szafie z torebkami i postanowiłam pokazać kilka małych torebek. 
W następnym poście pokażę trochę większe i koszyczki. 
Wszystkich, których przeraża ilość moich torebek zapewniam, że są to torebki w większości zakupione w SH za niewielkie pieniądze, albo prezenty.
Na koniec chcę pokazać piękne prace, które wykonała dziewięcioletnia wnuczka mojego brata - Ania, która jest bardzo mądrą i utalentowaną dziewczynką.
Pozdrawiam serdecznie!
Zdrowia i spokoju Wam życzę! :)














75 komentarzy:

  1. Reniu. Zagladam tu od dawna. Jest to wspaniałe ciepłe miejsce. Moje koleżanki na widok ilości moich torebek wzdychają, robią wielkie oczy, patrzą na mnie i jeszcze raz wzdychają. Ale ja przy Tobie to nic nie mam! A to dopiero cześć kolekcji. No chciałabym zobaczyć te średnie, ciut większe i największe: ). I jeszcze zobaczyć miny moich psiapsiolek. Madonna przeurocza. Pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))cieszę się że do mnie zaglądasz:)))torebki to taki mój mały fiś:)))rodzina wie że je lubię więc chętnie mi podrzucają a i w SH można czasem wyszukać coś fajnego:)))Dziękuję za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  2. Reniu, jestem zachwycona torebkami, ich wyglądem no i ilością. Ponoć kobiety dzielą się na butowe i torebkowe, ale ty na pewno butów też masz sporo.
    Pozdrawiam wiosennie i życzę zdrowia.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))przyznam że butów też mam sporo ale mogę chodzić ciągle w tych samych jak tylko są wygodne:)))a torebki uwielbiam zmieniać:)))Pozdrawiam serdecznie i również zdrowia życzę:))

      Usuń
  3. Ile pieknych torebek :) tez lubie torebki

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz wspaniałą kolekcję torebek Reniu :) Na każdą okazję i do każdej stylizacji. Wśród nich wiele "perełek" :)
    Madonna bardzo ładna. Pozdrawiam, życzę spokoju i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))lubię torebki i jak jest okazja to chętnie je zmieniam:))))nam też się Madonna podoba:))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:))

      Usuń
  5. Great post !
    HAVE A NİCE DAY AT HOME
    xoxo  
    Dilek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu, co by nie mowic, to lubisz kolekcjonowac. Czy ta miseczka to tez praca dziewczynki? No, bardzo mi sie podoba. Zycze zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))tak miseczka toteż praca Ani,mam jeszcze świecznik ale zapomniałam go sfotografować:))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:))

      Usuń
  7. Dużo, ale co z tego, Ty to kochasz i cenisz. :) Piękne torebki, wychwyciłam tam parę dla mnie wyjątkowych. hihi Ania, taka młodziutka, a talenty to ma wielki, brawo dla niej, podziwiam jej prace. No wróżę sukcesy, już widać, że sukcesy będą częścią jej życia i bardzo tego życzę. :) Pozdrawiam cieplutko, pozostańcie bezpieczni. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ania ma talent z czego się bardzo cieszymy:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))))Zdrowia życzę:))

      Usuń
  8. Reniu!
    Twoja kolekcja jest imponująca. A gdy dojdą jeszcze większe, arrasowe i inne torebki to śmiało możesz otworzyć w swojej miejscowości ciekawe Muzeum Torebek. A ponieważ jest maniaczką muzealną więc jako jedna z pierwszych odwiedzę to muzeum.
    Ślę Ci moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję bardzo:)))ale dwa muzea w jednym domu to trochę dużo hi hi:))))Miło mi że tak piszesz:))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:))

      Usuń
  9. O raju ile śliczności..., a jeszcze masz więcej torebek. Część z nich nawet fajnie wyglądałaby na półce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))no cóż wstyd się przyznać ale mam więcej:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  10. Wow! Potężna kolekcja :) Moje wszystkie torebki na palcach jednej ręki pewnie by mi się udało policzyć ;) Prace Ani są śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i Ani:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  11. Ale kolekcja!!! bardzo fajna jest ta torebeczka w groszki. I to naczynko dziewiecioletniej dzieczynki swietne! pozdrawiam i trzymaj sie zdrowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:)))Pozdrawiam i również zdrowia życzę:))

      Usuń
  12. A mnie się wydawało,że to ja mam dużo torebek...No to mogę dalej zbierać:)Jak dajesz radę z przechowywaniem,bo dla mnie powoli staje się wyzwaniem. Jestem pod wrażeniem talentu Ani.Spokojnych Świąt dla całej twojej rodziny Hanna Tołczzyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))przyznaję że też coraz trudniej mi przechowywać torebki aby się nie niszczyły...Tak Ania jest super:)))Pozdrawiam serdecznie i również spokojnych świąt życzę Tobie i Twoim bliskim:))))

      Usuń
  13. Dziękuję w imieniu swoim i Ani:)))Pozdrawiam serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu są cudne. Mam mniej, bo muszę..gdybym mogła... to zbierałabym...W sh można wyszukać prawdziwe perełki. Praca malarska jest niesamowita, utalentowana dziewczynka, buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację w sh można wyszukać różne piękności:)))przechowywanie jest małym problemem niestety:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  15. Rewelacyjna kolekcja torebek Reniu. Do wyboru do koloru.
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))))

      Usuń
  16. Wow, ale kolekcja! A wszystkie torebki to cudeńka, oryginalne i nietypowe 👍👌😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Reniu, masz niesamowitą kokekcję torebek. Ania jest mega zdolną dziewczynką, piękne prace wykonała.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu swoim i Ani:))Pozdrawiam serdecznie i również pięknych świąt życzę:)))

      Usuń
  18. Piękną masz kolekcję torebek Reniu. Ania utalentowana dziewczynka . Pozdrawiam cieplutko 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, wspaniała kolekcja torebek! Na każdą okazję i do każdej stylizacji ☺ A prace po prostu piękne, Ania ma talent ☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja raczej małych torebek nie używam, chyba że na jakieś specjalne okazje.
    Lubię duże w stonowanych kolorach i koniecznie z paskiem na ramię.
    Twoje torebki są urocze, kolorowe i wdzięczne.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja też w większości noszę duże torebki:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  21. Prace wykonane przez niedużą dziewczynkę są prześliczne.
    Chciałabym mieć taki obraz u siebie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu Ani i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  22. Reniu, jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej kolekcji torebek, jest ogromna :))) A jedna piękniejsza od drugiej, prawdziwe perełki :))
    Pozdrawiam Cię serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz Reniu wspaniałą kolekcje torebek, ale najważniejsze, że nie są tylko eksponatami. Potrafisz je genialnie wykorzystać w swoich kreacjach. A Ania ma zadatki na artystkę :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))Dziękuję w swoim i Ani imieniu i serdecznie pozdrawiam:))))

      Usuń
  24. Renia Twoje torebki są takie cudowne i fikuśne. Prace Ani piękne. Czekam na większe torebki. Wesołego Alleluja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy:))))Pozdrawiam serdecznie i również Wesołego Alleluja:)))

      Usuń
  25. Moje faworytki w tej kolekcji, to na zdjęciu 4 z kokardą w kolorze starego złota, oraz na zdjęciu 7 dwie z lewej, biała z literką R, oraz ta wintage. Ja zmniejszyłam moją kolekcję do 30 sztuk, zostawiłam tylko te najulubieńsze i zrobiłam miejsce na nowe. Jestem torebkomaniaczką, ale jak widzę Ty też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wciąż mam trudność z ograniczeniem torebek:)))miło mi że wypatrzyłaś coś co przypadło Ci do gustu:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  26. Niezła kolekcja:-))
    A prace wnuczki Twojego brata są fantastyczne, rzeczywiście niezwykła, ma dziewczyna talent:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję w swoim i Ani imieniu:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie to zebrałas Reniu, teraz dopiero widać ile masz torebek. Śliczne są te maleństwa. Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych 🐣🐥, buziaki 💋 posyłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdeczności przesyłam przede wszystkim zdrowia:)))

      Usuń
  29. Reniu Twoje torebki, torebusie są cudne :)
    Praca Ani - jestem pełna podziwu.
    Droga Reniu z okazji Świąt Wielkanocnych dużo siły, spokoju, zdrowia i nadziei na lepsze czasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i Tobie również dużo zdrowia i wszystkim Twoim bliskim:))Małą Anie poznałaś u nas:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  30. Oj Reniu,ciesz się,że mieszkam daleko od Ciebie bo bym Cię pozbawiła kilku torebek :)))Piękne są,wyjątkowe po prostu!
    Spokojnych, zdrowych Świąt życzę*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))a może szkoda że daleko:)))Pozdrawiam serdecznie i również zdrowia życzę:)))

      Usuń
  31. Ojej ale kolekcja. Nie mam nawet połowy :-).Pogodnych świąt życzę no i szczególnie zdrowia :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również dużo zdrowia życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  32. Reniu, kolekcja torebek rzeczywiście jest niesamowita. Myślałam, że zbioru mojej starszej córki nikt nie pobije, ale okazuje się, że Tobie się udało.
    Ania jest bardzo utalentowaną młodą osobą. Jestem pod wrażeniem Jej umiejętności.
    Reniu, życzę Tobie i Twoim bliskim zdrowych, spokojnych, przepełnionych wiarą, miłością i nadzieją Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa i piękne życzenia:)))Tobie i Twoim bliskim również dobrych świąt życzę:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  33. Reniu masz bardzo fajną kolekcję torebek :)
    Z okazji świat życzę Tobie zdrowych i spokojnych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i Tobie również miłego świętowania życzę:)))

      Usuń
  34. Reniu, pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)))Tobie również serdeczności przesyłam:)))

      Usuń
  35. Reniu, Twoja kolekcja torebeczek jest naprawdę imponująca, cała gama kolorystyczna, śliczne są. Prace Ani są piękne, ma dziewczynka talent. Dzieci moich siostrzenic też bardzo kreatywnie spędzają czas, powstaje przy tym masa różnorakich "dzieł"... cóż jakoś trzeba przetrwać ten czas izolacji. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dziękuję w imieniu swoim i Ani:))trzeba przetrwać ten czas ale dzieci już się zaczynają męczyć zwłaszcza w małych mieszkaniach.Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne torebki. Zdolną masz wnuczkę. Piękne prace

    OdpowiedzUsuń
  38. AAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!! Wykończysz mnie hihihi
    CO za kolekcja !!!!
    Piękności same, a ta zielona - uffff perełka :)
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  39. Niezła kolekcja! Ja mam właściwie tylko dwie filcowe torebki i jedną małą czarną :D To by było na tyle :D Muszę sobie coś nowego kupić!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. No kolekcja pokaźna, ale jak radzisz sobie z ciągłym przekładaniem zawartości przy zmianie torebki.

    OdpowiedzUsuń