poniedziałek, 4 maja 2020

Jubileusz - Jubilee

PHENOMENAL US – CHALLENGE 100

Witam serdecznie!
Dzisiaj dodaję post z okazji jubileuszowego, setnego już, wyzwania Phenomenal Us. Nie zawsze udaje mi się wziąć udział w kolejnych wyzwaniach, ale je uwielbiam i postaram się brać w nich udział zdecydowanie częściej. 
W zamian dzisiaj dodaję trzecią część mojej kolekcji torebek i kilka wiosennych akcentów z mojego domu.
Pozdrawiam serdecznie i dużo zdrówka życzę!










 

#widzialnefenomenalne #phenomenalus #phenomenaluschallenge

45 komentarzy:

  1. Witaj Reniu :) Zacna kolekcja torebek :) Piękna wiosna u Ciebie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  2. Torebki z czwartego zdjęcia najbardziej mi się podobają, są w moim stylu :)
    Cudne kompozycje z kwiatami Reniu! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))))torebka najmniejsza na tym zdjęci ma czterdzieści pięć lat a nadal wygląda jak nowa:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  3. Piękne torebki, tyle kolorów. I śliczne kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z rana Reniu! oczywiscie ogladam Twoja kolekcje torebusi..i sowka wygrywa! skad Ty takie okazy zdobywasz? Pewnie w SH? i jeszcze wygrywa dla mnie bukiecik kaczencow! pozdrawiam serdecznie ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))większość torebek pochodzi z SH:)))kaczeńce uwielbiam:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Kolekcja cudowna, ta sówka zwłaszcza! Piękne kwiaty, pozdrowienia ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kolekcja Reniu.:) Przepięknie u Ciebie.:) Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  7. Reniu, Twoje torebki są urocze. Nie pomyślałabym nawet, że można
    je ot tak wyprodukować w domu. Masz talent.
    Szczególnie podoba mi się ta z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich nie produkuję,to są zdobycze z SH:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  8. Piękne torebeczki, bukiety z kwiatów bardzo lubię,Twoje vardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała kolekcja torebek. A kaczeńce wyglądają prześlicznie i zaraz na myśl przychodzą żółciutkie kaczuszki. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię kaczeńce:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  10. Reniu!
    Wszystkie Twoje torebki są prześliczne.
    Już kwitną kaczeńce? U mnie jest tak sucho, że nigdzie się ich nie uświadczy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naszych okolicach jest dużo kaczeńców,a ostatnio pada deszcz z czego bardzo się cieszymy:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  11. Jaka piękna wiosna zagościła u Ciebie, cudne bukiety, a torebki znowu zachwycają, i to większy kaliber. Reniu, imponująca kolekcja.
    Wiosennie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)))wiosna panoszy się coraz bardziej:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Ty wiesz Reniu, co myślę o Twoich torebkach, torebusiach.
    To cacka i cudeńka.:)
    I już pięknie wiosennie u Ciebie.:)
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Basiu to czytać:)))Dziękuję i również pozdrawiam cieplutko:))

      Usuń
  13. Wspaniała kolekcja torebek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo fajnych torebek masz w swej kolekcji, niektóre to istne perełki. Każdy ma pomysł na ten jubileusz, w wielu brałaś udział i to się liczy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))chętnie biorę udział tylko nie zawsze mam możliwość:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  15. Witaj Reniu, jestem ostatnio dość rzadkim gościem na blogach (swoim też). Muszę przyznać, że posiadasz niezłą kolekcję torebek (moja jest bardzo skromna). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam i dużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))Pozdrawiam serdecznie i również zdrowia życzę:))))

      Usuń
  16. Cudna kolejna kolekcja torebek! Biorę tę wiśniową z krokodylim motywem :) Ale każda ma swój urok i zawsze do czegoś pasuje :) Reniu, powiedz, czy masz taka torebkę w której nigdy jeszcze nie wyszłaś :) :)
    Serdeczności zostawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:)))czasem kupuję torebkę i wiem że jej nosić nie będę:)))są to przeważnie bardzo zdobione lub bardzo retro,ale piękne i tanie:)) służą jako ozdoby:)))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  17. Ilość i różnorodność torebek w Twojej kolekcji Reniu jest naprawdę imponująca. Wiosenne akcenty urocze. Widać, że lubisz dodatki te konfekcyjne i te do domu. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację dodatki w domu i wszelkie dekoracje uwielbiam:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  18. Wszystko bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są dzbanki z folklorystycznymi wzorami,
    a do tego piękne bukiety.
    Torebki i torebeczki oszałamiające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  20. Reniu, piękne masz kwiaty w domu. Torebki super 👍, ciekawa kolekcja. Serdecznie pozdrawiam, buziaki 💋 posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebusie są jak marzenie,możesz codziennie chodzić z inną :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super kolekcja torebek Reniu. Kaczeńce i narcyzy to moje ulubione kwiaty :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Renia hope you are well , love all your bags and home bits as I love handbags I enjoyed your post best wishes xxx

    OdpowiedzUsuń
  24. TWOJE SKARBY są legendarne !!!!!!!!!!!
    Co za kolekcja <3 - Reniu jesteś naszą Królową dodatków ( i nie tylko ;) )
    Wspaniałego jubileuszu <3
    Kisses - Margot :) ))

    OdpowiedzUsuń