piątek, 4 września 2020

'Śpiewaj jakby nikt nie słuchał. Kochaj jakby nikt nigdy Cię nie zranił. Tańcz jakby nikt nie patrzył. I żyj tak jakby to było niebo na ziemi. " Mark Twain

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
W dzisiejszym poście przedstawiam jedną biało - czarną sukienkę maksi w trzech różnych odsłonach.
Pierwsza wersja jest trochę trochę retro, z koronkowymi dodatkami.
W drugiej znalazły się czerwone dodatki wprowadzające folkowy styl.
Trzecia odsłona jest elegancka, z perłami oraz złotymi i srebrnymi dodatkami.
Na koniec nasze kąciki, w których odpoczywamy i pijemy kawkę oraz kwiaty, które zdobią nasz kuchenny stół.
Pozdrawiam serdecznie i dobrego weekendu życzę :)!

























 

70 komentarzy:

  1. Reniu, Ty zawsze budzisz takie ciepłe uczucia. :) Wyglądasz jak gwiazda filmowa, normalnie rewelacyjnie!!!! Twój uśmiech i oczy są tak promienne, ciepłe, że normalnie wszystko się wydaję ładniejsze, masz w sobie coś Reniu, promieniejesz dobrem!!!! Balkon, ogród, miejsca do siedzenia, wszystko takie urokliwe, no uwielbiam takie klimaty, jest domowo, przytulnie. ;) Pozdrawiam naj i raz jeszcze najserdeczniej. :))))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa:))))aż mi głupio bo chyba aż taka dobra to nie jestem:)))Pozdrawiam serdecznie:)))))

      Usuń
  2. Reniu rewelacja jak zwykle. Buziaki i uściski dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje śliczne, ale najbardziej urzekła mnie ta pierwsza. Pięknie u Was, a serwetki jakie eleganckie...:) Pozdrawiam Reniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  4. Fajny pomysł na prezentację fajnej sukienki ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu ile ty masz tych kącików do picia kawy! Zdradź mi co to za kwiatki w tym ostatnim garnczku. Te żółte i różowe. Ja w tym roku postanowiłam w jednym zakatu ogrodu , pod brzozami założyć rabatkę z dziko rosnącymi kwiatkami. Posiałam cykorię, ślaz, rumianek, chabry i lnicę. Ciekawe czy wyrosną i zakwitną. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też myślę o takiej łączce z polnymi kwiatami ale nie wiem jak to jeszcze będzie:)))te żółte to nawłoć a różowe nie wiem jak się nazywają:))nazbierałam przy polnych drogach podczas spaceru z sąsiadką:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw pochwalę Twój ciepły, promienny uśmiech :) To ogromna wartość, którą rozdajesz ludziom za darmo... Potem powiem: Dodałaś szyku tymi zestawami. Bardzo eleganckie w każdej odsłonie.
    Bukiety przepiękne, takie, które kocham najbardziej. Bo polne, ogrodowe, wiejskie. No i kącik kawowy uroczy z tymi bielonymi mebelkami... Achhh...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać tyle pięknych słów:))))też kocham polne kwiaty:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  8. Bardzo elegancko, jak zawsze perfekcyjne dodatki, a Wasze kąciki az buchają domowym ciepłem, wspaniale się ogląda takie zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. SUkienka super, świetnie do Ciebie pasuje. A te kawowe kąciki... ja mam tylko dwa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa też wystarczą:)))ja lubię takie ogrodowe aranżacje:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  10. Prześlicznie wyglądasz w tej stylizacji. Bukiety z polnych kwiatów są najpiękniejsze, naturalne. zakątki na pogaduchy są pelne uroku.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:))))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  11. Twoje stylizacje są urocze, a zakątki w Twoim ogrodzie bardzo klimatyczne, tylko pić w nich kawkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))szkoda że lato powoli się kończy:((Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Bardzo fajne kreacje. Jak już noszę sukienki albo spódnice, to właśnie długie :) Spodobały mi się buty z paseczkami wokół kostki. Fajne zakątki do wypicia filiżanki kawy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też wolę długie ale mam tylko dwie:)))Dziękuje za komentarz i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  13. Ciekawa sukienka, bardzo w moim stylu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No rzeczywiście, sukienka z potencjałem. Zależy od dodatków jaki styl che się osiągnąć. We wszystkich odsłonach wyglądasz znakomicie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio lubię dobierać dodatki do tej samej rzeczy:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  15. Jedną rzecz możemy wykorzystać w różnych zestawach , dodatki zmieniają wiele co nam pokazałas. Kąciki kawowe super👍👍, serdecznie pozdrawiam Reniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  16. Reniu, jak zwykle wyglądasz zjawiskowo. A te korale wręcz dodają Ci wdzięku.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Elegancka sukienka i bardzo fajne jej odsłony. Przytulnie tam u Ciebie, Reniu i jest gdzie pić kawkę :) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))kawowe kąciki są ale ładna pogoda gdzieś się podziała:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  18. Przepiękny tytuł posta tak często zapominamy że to czy mamy na ziemi piekło czy niebo często zależy od nas. Wygląda Pani promiennie, a stylizacja jest naprawdę ciekawa ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło m czytać takie piękne słowa:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  19. Jak zawsze jesteś uśmiechnięta.
    Najbardziej podoba mi się stylizacja z czerwonymi koralami, bransoletką, butami. Wyglądasz w niej rewelacyjnie. Pozostałe dwie stylizacje też są piękne, jednak ta najbardziej skradła moje serce.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))ja też lubię czerwone korale:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  20. Dzień dobry!
    Uwielbiam patrzeć na Twoje kreacje i uśmiechnięta buzię. A i jesień cudna zagościła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  21. Piękna stylizacja:-)) Ach, te czerwone korale:-))))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu, najbardziej wyrazista i elegancka jest pierwszą wersja, ale dwie pozostale też są urocze dzięki Twoim dodatkom.
    Miejsc do wypoczynku można Ci pozazdrościć, a te pilne bukiety cudne.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))dzisiaj też wróciłam ze spaceru z nowym bukietem:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  23. Każda wersja, odsłona ładna, a trzecia taka wytworna.:)
    I wszystkie Ci Reniu pasują.:)
    Nadrabiam zaległości, siadam do komputera jak czuję się w miarę dobrze. A z tym jest różnie...
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:)))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:)))

      Usuń
  24. Elegancko :) kolczyki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna stylizacja! :D Życzę miłego dnia!
    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Bordowe butki mnie urzekły. Ty wyglądasz kwitnąco Reniu. Jak Ty masz tam pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:))miło mi że Ci się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  27. Jak widać wystarczy tylko zmienić kilka detali i mamy trzy fajne odsłony jednej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio lubię jedną rzecz łączyć z różnymi dodatkami:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  28. Reniu, jak zawsze wyglądasz wspaniale, ale tych korali z uśmiechem od ucha do ucha nie przebije nic! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  29. super wyglądasz, dzisiaj znalazłam Twojego bloga i będę tu częstym gościem! :) Pozdrawiam!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))bardzo mi miło:))Pozdrawiam i serdecznie zapraszam:)))

      Usuń
  30. Pierwsza stylizacja mi bardzo podoba:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie, zmiana dodatków i masz trzy śliczne stylizacje. A te buty czerwone (bordowe) mnie zauroczyły.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  33. Uwielbiam takie klasyczne ubrania, które można różnie stylizować i zawsze wygląda się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio uwielbiam w ten sposób robić zestawy:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  34. Klasa i szyk :) Pięknie Pani wygląda i bije od Pani taka radość :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  35. Ostatnia torebka...marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  36. I like how you have styled your outfits! The accessories are on point.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń