poniedziałek, 1 lutego 2021

"Jeśli zmienisz sposób, w jaki patrzysz na rzeczy, rzeczy na które patrzysz się zmienią." Wayne Dyer

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za komentarze pod ostatnim postem!
Dzisiaj przedstawiam trzy stylizacje.
Pierwsza w czarno - białych kolorach, które nigdy się nie nudzą. 
Druga propozycja to czerwona bluzka do dżinsowych spodni.
Trzeci zestaw składa się z tych samych spodni i zielonej bluzki - tuniki, którą ostatnio kupiła mi córka.
Chciałabym się pochwalić nowymi starociowymi nabytkami: kredens, stół i maszyna do szycia.
Na koniec nasze zabytkowe ule w ślicznej zimowej pierzynie. 
Pozdrawiam serdecznie i miłego tygodnia życzę! :)


























 

68 komentarzy:

  1. Reniu, tak klasycznie wyglądasz w pierwszej stylizacji, a jednocześnie romantycznie.:)
    Zachwyciły mnie Twoje nowe nabytki, a podobne ule miał mój wujek- pszczelarz.
    Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Stylizacje są superaśne, masz Ty styl. Umiesz tak ładnie wszystko dopasować, elegancka, ale nie nudna, to taka elegancja pełna radości. :) Piękne nowe nabytki, dawno nie widziałam takiej maszyny. Lubię stare rzeczy, mają w sobie duszą, ogólnie wolę te stare niż te nowoczesne. Pozdrawiam droga Reniu, ja również życzę Ci super miłego tygodnia. :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za tak dużo miłych słów:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Kredens jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarno-biały zestaw jest bardzo elegancki, w dwóch kolejnych, choć bardziej na luzie, też prezentujesz się, Reniu, szykownie i gustownie. A umiejętności doboru dodatków szczerze zazdroszczę. Meblowe zdobycze - przepiękne! Miałam kiedyś starego Singera, ale głupia, oddałam, nawet nie pamiętam komu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za te miłe słowa:)))też mam w domu Singera ale ta ma fajną podstawę:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  5. Świetne stylizacje Reniu. A tego kredensu to Ci zwyczajnie zazdroszczę :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się Twoje stylizacje. Wyglądasz w nich niezwykle uroczo. Świetne nowe nabytki.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu we wszystkim wyglądasz niezwykle elegancko. Zawsze też podziwiam dodatki, ale cały post dzisiaj skradł kredens. Może dlatego, że uwielbiam stare kredensy. Mam to od dziecka. Kredens zawsze kojarzył mi się z tajemnicą i odkrywaniem skarbów. W kredensach moich babć zawsze były jakieś skarby, uwielbiałam jak babcia robiła porządki i wyciągała te cuda. Chińska puszkę na herbatę, kolorowe talerzyki czy ozdobne sztućce. No i czasem coś słodkiego ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))też jestem miłośniczką kredensów i mam w domu kilka mniejszych i większych:)))ten synowa wpatrzyła w internecie za sto zł,i w dodatku nie daleko od nas:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. Super stylizacje Reniu. Mi najbardziej podoba się ta z czerwienią, a bluzka - cudo. Wspaniałe nabytki. Pozdrawiam Reniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))ja też lubię czerwony:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  9. Świetne stylizacje, pierwsza bardzo elegancka i fajnie "przełamana" czarną aksamitką i kokardką w uchu... uwielbiam takie detale, powodują, że całość jest szykowna, ale nie nudna, pięknie Ci w czerwieni. A mebelki cudowne. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  10. Jak zwykle wszystkie stylizacje są cudne. W każdej wyglądasz świetnie. Starocie wspaniałe , wszystko mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko ⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  11. Tym razem wszystkie Twoje kreacje zajmuja pierwsze miejsce, kazda w swoim rodzaju i w kazdej bardzo Ci ladnie. Ciekawa jestm jak nowy nabytek meblowy ulokujesz w domu...pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))kredens czeka na odczyszczenie i wtedy pomyślimy gdzie stanie:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  12. Reniu piękne zestawy, dopracowane, elegancke i perfekcyjne dodatki. Jaka ładna zielona torebka, zachwtr, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle piękne i wyszukane stylizacje:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i pozdrawiam:))

      Usuń
  14. Fajne wszystkie kreacje, wyglądasz super. Widzę że zapuszczasz włosy? Taki kredensik to sama bym przytuliła :-) Pozdrawiam Reniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))z tym zapuszczaniem włosów to ciężka sprawa ale walczę:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  15. Szykownie bardzo. Zwłaszcza pierwsza stylówka 👍👌🙂 A kredens wspaniały 😍♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci sie podoba:)))Dziękuje i pozdrawiam:))

      Usuń
  16. Najbardziej spodobała mi się czerwona kreacja, fajna bluzka, choć we wszystkich dobrze wyglądasz. Zawsze jest ta nutka elegancji, którą bardzo lubię :)
    Starocia fantastyczne, kredens i maszyna do szycia. Taka mi się kiedyś marzyła. Odmalowałabym ja na biało i zrobiła z niej toaletkę :) Bo chyba można maszynę schować po spód, gdzieś to widziałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz:))maszynę można schować do środka i powstaje stolik:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  17. Świetnie wygladasz w swoich stylizacjach, wspaniałe nabytki di skonseniku.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. We wszystkich zestawach wygladasz bardzo ładnie. Jak zawsze Reniu każda stylizacja dopieszczona i każdy nawet najdrobniejszy dodatek przemyślany. Pierwszy zestaw blac&white to piekna klasyka. Zielona tunika i torebka są świetne zresztą w moim ulubionym kolorze, ale moje serce dziś skradła czerwona bluzeczka. Widze, że podobnie jak ja lubisz kolczyki i masz ich sporą kolekcje. Jesteś właścicielką cudnego kredensu, takie meble mają dusze! Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))uwielbiam kolczyki zwłaszcza duże i
      w ogóle lubię biżuterię:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  19. Reniu, pierwsza i druga stylizacja super, dodatki wszędzie dobrane bardzo dobrze, ale jako stylistka, powiem, że zielona tunika niestety źle leży na biuście, to fason nie dla Ciebie. To fason bardziej dla jabłka, dla osób z mniejszym biustem. Wybacz, ale musiałam. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiałam Cię zobaczyć, przepięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! to bardzo,bardzo miłe:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  21. Wspaniały cytat na początku i piękna czerwona bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię czarno - białe zestawy, super, kocham czerwień i Tobie w tym kolorze jest pięknie a ta zieleń...wow, cudna...kredens i maszyna, jeszcze pamiętam z lat bardzo wczesnego dzieciństwa...serdecznie pozdrawiam Reniu...

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoje dzisiejsze stylizacje są bardzo eleganckie. Wyglądasz w nich rewelacyjnie. Meble prezentują się pięknie.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  24. Reniu czy ty prowadzisz jakiś sklep z odzieżą? Czy te wszystkie stylizacje są wyłącznie dla Ciebie?. Kredens zacny. Uwielbiam takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prowadzę sklepu:))))ale lubię ubrania:))kupuję najczęściej w SH to nie obciąża budżetu domowego:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  25. Uwielbiam wiązane bluzki. Nawet czasem wykorzystuję paski z materiału i je wiążę u szyi :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię wiązane bluzki i podobnie jak Ty czasem wiąże różne paski i tasiemki:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  26. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne. Każdy zestaw ma swoje piękne cechy. Pierwszy zestaw jest mega elegancki.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  27. Jak dla mnie wszystkie 3 zestawy są rewelacyjne. I w sumie chyba nie potrafiłabym wybrać tego naj.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko świetnie dobrane z najmniejszymi detalami. Każda ze stylizacji bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  29. Fajne stylizacje Reniu. Twoje stare, nowe nabytki są świetne. Kredens niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))))

      Usuń
  30. Ale pięknie Pani wygląda, każda stylizacja ma coś w sobie :) Czerwień i butelkowa zieleń podkreśla Pani urodę :) U mnie w domu jest taka maszyna, mój tata na niej szyje - jest kuśnierzem :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne kreacje. Zieleń bardzo w moim guście Nowe nabytki też super Kredens przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie wszystkie 3 zestawy są super, wyglądasz w nich pięknie, e ostatnim zestawie zieleń ostatnio moja ulubiona,
    I dodatki te jak zawsze dobrane idealnie
    Uściski Reniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi to czytać:))mnie też ostatnio zieleń przypadła do gustu:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  33. Jak zawsze u Ciebie stylizacje dopracowane w każdym szczególe. Nabytki bardzo udane. Stół ma wspaniałe nogi.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  34. Aż miło popatrzeć. Mała czarna zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń