czwartek, 25 sierpnia 2022

"Każdy dzień to od­ro­bina życia: każde prze­budze­nie, to od­ro­bina na­rodzin, każdy po­ranek, to od­ro­bina młodości" Arthur Schopenhauer

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za komentarze i życzenia złożone Młodej Parze!
Moje zestawy dzisiaj są oczywiście bardzo letnie - upały u nas niesamowite.  Nowościami na blogu są wszystkie bransoletki, biała spódnica i kolorowa sukienka.
Na koniec trochę naszych letnich bukietów i nowych (starych) nabytków.
Pozdrawiam serdecznie :)!




























56 komentarzy:

  1. Reniu, jeszcze raz najlepsze życzenia dla Młodej Pary!
    Spóżniona jestem:D
    A zestawy z tego postu podobają mi się bardzo! Szczególnie ten w turkusach i ten z siatką! Jesteś bardzo pomysłowa! :))
    No i te klimatyczne dodatki w domu... Zachwycają niezmiennie!
    Pozdrawiam Cię cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za te przemiłe słowa:))))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  2. Reniu kreacje ,jak zwykle , bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie widzieć uśmiech. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  4. O, jaka cudna broszka z tym strachem <3 Cały pierwszy zestaw kradnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne letnie stylizacje :) dodatki mieszkaniowe zawsze na TAK :) pozdrawiam i serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i również serdeczności przesyłam:))

      Usuń
  6. Wszystkie zestawy są w równym stopniu piękne. Bardzo ładne kolory i wzory. Podobają mi się sierpniowe bukiety. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  7. Reniu ślicznie we wszystkim wyglądasz. Jak dużo masz naczyń w niebieskościach , które uwielbiam. Niektóre wloclawki mam takie same. Miłego weekendu 🌺🥰 🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))ten włocławek ostatnio uratowałam od wyrzucenia :)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. Ślicznie wyglądasz Reniu. Podziwiam Twoją umiejętność łączenia elementów stroju np. sam narzutka nie ma dla mnie potencjału, a w Twojej stylizacji - rewelacja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne stroje na upały Reniu i wyglądasz w nich świetnie.
    Kwiaty zawsze urzekają :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)))na szczęście upały u nas troszkę odpuściły:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  10. Biżuteria super, szczególnie broszka, taka ceramiczna w starym stylu, dom coraz piękniejszy. Wszystkiego najlepszego dla młodej pary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miły komentarz i życzenia:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  11. Bardzo wakacyjnie :) Nawet nie wiem, która stylizacja najlepsza :) Czarna torebka skradła moje serce :) Przepięknie Ci tez w tej ostatniej bluzce w odcieniach niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  12. Piękne kreacje i jeszcze piękniejsze dodatki. Masz gust, kobieto! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Broszka ze strachem to prawdziwe cudeńko... fajne, letnie stylizacje, jak zwykle podkreślone pięknymi dodatkami. Mnie też ostatnio udało się kupić parę ciekawych staroci do domu. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))broszki to moja słabość:)))ja ostatnio dostałam dużo fajny staroci:)))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  14. Cudności u Ciebie Droga Reniu. Jak zawsze bardzo pięknie wyglądasz. Zachwycam się ceramiką i dekoracjami w domku.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  15. Bardzo ładnie Ci w tej sukience, ma oryginalny krój. Twoje bukiety konkurują urodą z wazonami w których je umieściłaś. Masz mnóstwo pięknej ceramiki i szkła :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))masz rację,mam sporą kolekcję ceramiki i szkła i wciąż się powiększa:)))ale ja ją uwielbiam:))))Pozdrawiam serdecznie:))))

      Usuń
  16. Wspaniałe stylizacje i na co dzień i na wyjście. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi zestaw, piękne kolory. W trzecim super bluzka. No i oczywiście super dodatki. Jest klimat 🙂 Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Drugi zestaw, piękne kolory. W trzecim super bluzka. No i oczywiście super dodatki 🙂 Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu ta stylizacja z siatkową bluzką i broszką ze strachem polnym oraz zestaw turkusowy to jest to co tygrysy lubią najbardziej :) Letnie bukiety i wszystkie zestawy starociowe również skradły moje serce :) Serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))))

      Usuń
  20. Piękne kreacje. Bukiety drobiazgi do domu urocze

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeci zestaw najlepszy🙂Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć Reniu. Jak zwykle uszczęśliwiłaś mnie pięknymi zdjęciami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  24. pięknie jak zwykle. Tym razem najbardziej mi sie podoba zestaw z narzutka siatkową...:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne stylizacje :D Ta pierwsza, biała spódniczka bardzo mi się podoba :D!
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  26. Każda stylizacja fajna :) a zdjęcia z domu sa piękne, szczególnie te z kwiatami i jarzębiną. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz zjawiskowo. Potrafisz dobrać barwy idealnie, wszystko tak ładnie do siebie pasuje, masz fajowy styl. :) Bukiety cudne, kocham kwiaty, kwiaty w domu to szczęście. No i wszystko, co na zdjęciach, same piękności, ty to same perełki masz wkoło siebie. :) Muszę jeszcze napisać, że cytat chwycił mnie za serce, dziękuję Ci bardzo, że mi go pokazałaś. Miej dużo radości każdego dnia, przytulam. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za ten przemiły komentarz:))))Pozdrawiam serdecznie:))))

      Usuń
  28. Piękne stroje:-)) Teraz bym dużo dała by było choć odrobinę cieplej:-) Szkoda, że te upały nie mogą się rozłożyć w czasie, w sierpniu trochę chłodniej, teraz trochę cieplej tak byłoby idealnie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym tak chciała:)))niestety duże upały bardzo mnie męczą:((Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  29. Reniu, przegapiłabym ten post, a tu takie cuda koronkowe.
    Jak zawsze wszystkie stylizacje trafione w punkt.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń