środa, 25 września 2019

"Żyje się po to, żeby być szczęśliwym." Aleksander Sołżenicyn


Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem!
Lato już za nami, ale u mnie pierwszy zestaw jeszcze w klimacie lata. Dwa pozostałe witają wczesną jesień.
Nowościami są: sweterek w pierwszym zestawie, bluzka w drugim oraz buty w trzecim. Pozostałe rzeczy na blogu już były.
Na koniec trochę jesiennych dekoracji z naszego domu i ogrodu.
Pozdrawiam serdecznie :)!!!










 


























94 komentarze:

  1. Reniu wyglądasz cudnie, a nowe buty rewelacyjne.:) Przepięknie u Ciebie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne stylizacje i ozdoby w domu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze taka letnia jesteś Reniu. Dekoracje super, rowerowa wpadła mi w oko 👍👍. Zapomnijmy już o lecie i cieszmy się jesienią 🍁🍂, ona też potrafi być piękna...pozdrawiam jesiennie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację:))ja to nawet wolę jesień bo niema takich upałów:)))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  4. Reniu, stylizacje są wspaniałe, wyglądasz w nich przepięknie... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie zawsze wszystko dobierasz. Urocze fotki z jesiennymi kwiatami. Wykorzystanie starego samowara bardzo mi się podoba . Wyglądasz bombowo , uściski zasyłam. 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))uwielbiam zmieniać przeznaczenie rzeczom:)))zwłaszcza kwiaty można umieścić prawie w każdym szczególnie starym naczyniu:)))Pozdrawiam:))

      Usuń
  6. Ten biały sweterek jest obłędny. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuje i pozdrawiam:))))

      Usuń
  7. Śliczne stylizacje. Piękne dodatki, serduszko na łańcuszku mnie zachwyciło. Podziwiam też jesienne dekoracje i pojemniki na kwiaty. Szczególnie dużą metalową wazę na schodach i samowar. Nigdy bym nie wpadła na pomysł, żeby w nim kwiaty umieścić i stoi tak u mnie niewykorzystany. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))serduszko i kolczyki to urodzinowy prezent od moich dzieci:))zakładam tylko na specjalne okazje:)))ten samowar dostałam niekompletny i świetnie się sprawdził w roli donicy:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  8. Letnia krezcja bardzo swieza i jest Ci w niej bardzo ladnie ! no i czerwone butki swietne! jesien nadeszla i trzeba sie nia nacieszyc wiec rozumiem Twoje dekoracje, tez takie robie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienią jest czym dekorować:))))Dziękuję i pozdrawiam:)))

      Usuń
  9. Pięknie Ci w tek kwiecistej sukience Reniu!
    Pozostałe zestawy tez świetne!
    No i jak zawsze okraszone cudnymi dodatkami!
    Nie mogę się na nie napatrzeć, tak jak i na te drobiazgi domowe:))
    Buziaki kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  10. Twoja sukienka w kwiatuszki śliczna:) a jesienne kompozycje w pięknie wyeksponowanych naczyniach wyglądają uroczo:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuję i pozdrawiam:))))

      Usuń
  11. Dodatki jak zwykle mnie urzekają, torebki i biżuteria są piękne ☺ Muszę w końcu kupić wrzosy! Miłego dnia☺☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Reniu, wszystkie zestawy jak zawsze piękne, chociaż pierwszy to powiew lata i miło na niego popatrzeć. Tym bardziej, ze już się niestety skończyło. Marzy mi się taki ukwiecony rower :) Muszę w końcu swoje marzenie spełnić :)
    Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi żal lata:)))rower dostałam od sąsiada,muszę go jeszcze przemalować:))latem wisiały na nim surfinie ale już się zniszczyły:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  13. Ładnie wyglądasz i potrafisz cieszyć się życiem. Jesteś bardzo gustowna, artstyczna dusza, co widać i czuć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo,bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  14. Przepiękne jesienne dekoracje i kwiaty w niecodziennych doniczkach robią wrażenie.
    Bardzo podoba mi się sweterek z wstawką i sukienka z ostatniej stylizacji.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))lubię dawać rzeczom drugie życie:))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  15. O tak, żyjemy po to, by być szczęśliwymi na tyla na ile to możliwe. Nie powinniśmy żyć według innych, a słuchać serducha. Dużo ludzi egzystuje, za dużo. Odważni Ci, co starają się żyć w zgodzie ze sobą. Brawo. :) Reniu, oczywiście wyglądasz prześlicznie. Bardzo podoba mi się Twoja sukienka na pierwszym zdjęciu, śliczna. Zawsze wyglądasz jak kobieta z klasą, ale i z pełnią miłości, przyjacielskiego serca. <3 Pikne ozdoby jesienne, jak ja lubię widok płota z dzbanuszkami, uwielbiam. <3 Pozdrawiam, tulę i życzę, co najlepsze. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo miło się czyta tak miły komentarz:))ja jeszcze nie do końca potrafię słuchać serca ale pracuje nad tym:)))płot jest sąsiada ale garnki powiesić pozwolił hi hi:)))Dziękuje i również serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne wstawki na pierwszym sweterku, zestawy odlotowe (najbardziej mi sie podoba trójka). Jak zawsze cos zapodasz po swojemu, co ispiruje ;) :) <3 Dzbanki na płocie - ech, klimat taki swojski.... No i pomysły na doniczki... Reniu, jesteś niepowtarzalna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz:)))kwiaty to taka wdzięczna rzecz że w każdym pojemniku nawet najbardziej dziwacznym pięknie wyglądają:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  18. Reniu, wszystkie zestawy Twoje, dopracowane do każdego szczegółu, ale najbardziej zauroczył mnie sweterek z pierwszego.:)
    Jak fajnie ogląda się znane mi miejsca :) Piękne ozdoby jesienne i świetne pomysły.:)
    Pozdrawiamy Cię mocno. I oczywiście Rodzinkę.
    Buziaki Reniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu:))cieszę się że Ci sie podoba:)))Pozdrawiam bardzo serdecznie i miłej niedzieli życzę:)))))))))

      Usuń
  19. Zestawy spodobałby się mojej mamie. Pięknie Pani wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  20. Reniu, jak zawsze elegancko ale najbardziej podoba mi się biały sweterek ze wstawką szydełkową i buty, są obłędne :) Dodatki do domu wszystkie super ale te kwiaty w przeróżnych pojemnikach i donicach mnie zachwycają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))lubię czasem zmieniać przeznaczenie rzeczom:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  21. Każdy z prezentowanych zestawów jest bardzo elegancki i pięknie się w nich prezentujesz. Urzekła, mnie też torebeczka ze zwierzęcym wzorem. Fantastycznie zaprezentowałaś już jesienne kwiaty w wazach i ciekawych nie tylko- wazonach. Super! Pozdrawiam Cię ciepło, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuję za ten miły komentarz:)))Również serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Zarówno każda ze stylizacji, jak i jesienne dekoracje prześliczne :D
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Reniu w świetnym stylu zamykasz letni sezon.

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej spodobał mi się pierwszy zestaw :) Jesienne dekoracje są cudne! Szczeglnie podobają mi się te z kwiatami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne są te czerwone i szpileczki. Lubię takie jesienne kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:))jesienią jest z czego robić dekoracje:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  27. Jak miło spojrzeć na jeszcze letnie stylizacje :) Pięknie wyglądasz a i dekoracje śliczne, nadają jesieni więcej kolorów i napełniają optymizmem. Przesyłam serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))u nas jeszcze bardzo letnia pogoda:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  28. Ten pierwszy sweterek piękny. Idealnie pasuje na sukienkę :) Drugi też fajny, tak elegancko i na luzie. Oczywiście te wszystkie dzbanuszki, garnuszki, kwiaty piękne. Zawsze podziwiam. Lubię bardzo takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))lubię różne naczynia używać jako doniczki:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  29. We wszystkim świetnie wyglądasz, ach, te dodatki...
    W domku już prawdziwa jesień zagościła, śliczne dekoracje.
    Pozdrawiam cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))lubię kolorową jesień:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  30. Przepięknie i gustownie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna odsłona jesieni, aż miło się ogląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Reniu jak zwykle wysuwa się u Ciebie elegancja i szyk. Piękny biały sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe:)))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  33. Piekne zestawy. Bizuteria bardzo mnie zachwyciła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  34. Bardzo ładnie skompletowane zestawy, świetne dodatki, wszystko fajnie połączone :) A jesienne dekoracje bardzo pomysłowe, pękata, rdzawa donica na nodze - cudo! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))donica odkupiona za parę złotych od pana ze skupu złomu:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  35. Wspaniałe wszystkie zestawy!!!Dodatki super!!!Przepiękne jesienne dekoracje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  36. Kilka razy byłam u Ciebie. Podziwiałam jesienne dekoracje i sądziłam, że zostawiłam swój komentarz.
    Reniu, piękne są wszystkie zestawy. Dekoracje jesienne bardzo piękne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  37. Piękne kwiaty oraz rośliny :)
    Szkoda tylko,że teraz nastaną krótsze dni.
    Każda pora roku ma w sobie coś pięknego ale jesień mnie szczególnie intryguje :)
    Wpadłam na Twojego bloga przypadkiem ale czyta się go miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię taką słoneczną jesień,ale masz rację krótkie dni nie sprzyjają dobremu samopoczuciu.Dziękuję za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  38. Piękne ozdoby,wszystko tak gustownie i kolorowo.Twoje dodatki do stylizacji są w moim guście.Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  39. Dekoracje i zestawy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo ładnie to wszystko połączyłaś. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi że Ci sie podoba:))Dziękuje i pozdrawiam:))

      Usuń
  41. O tak zgodze się z Panią, życie jest za krótkie na smutki

    OdpowiedzUsuń
  42. Czego by Pani na siebie nie założyła to i tak wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  43. Pierwszy zestaw od razu skojarzył mi się z weselem. Fajna kompozycja na tę uroczystość.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo przyjemne miejsce mamochotę i zostaje na służej. Super set z panterka bardzo na czasie :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  45. Ostatni zestaw bardzo Ci pasuje :) A serduszko jest takie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie wyglądasz, fajne butki, piękna sukienka, lubię też jesienne dekoracje w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne zdjęcia. Wygląda Pani kwitnąco

    OdpowiedzUsuń
  48. TE BUTY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zakochałam się też w plisowanej spódnicy - fantastyczny wzór.
    Piękne wszystko - a garnki na płocie - hahahah chyba ściągnę ten pomysł :) ))))
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń