sobota, 12 października 2019

"Szczęście jest motylem: próbuj je złapać, a odleci. Usiądź w spokoju, a ono spocznie na twoim ramieniu" Anthony de Mello

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod ostatnim postem!
W dzisiejszym poście chciałam pokazać dwa jesienne zestawy, w których nowościami są koszula w kratę i jasna narzutka. 
Trzeci zestaw jest jeszcze w letnim klimacie - tak właśnie byłam ubrana na weselu.
Na koniec zdjęcia mojej córki, również z wspomnianego wesela.
Pozdrawiam serdecznie! :)




















74 komentarze:

  1. Reniu każdy zestaw inny, no i w każdym wszystkie dodatki pięknie dopasowane.:)
    Ta biała narzutka jest cudna, ale najbardziej jesteś energetyczna, moim zdaniem, w trzecim zestawie ( pamiętam tę piękną bluzeczkę :) i torebusię ). Bardzo ładnie Ci w czerwieni.
    Twoja Córcia prześlicznie się prezentuje. Widać zachwyt pieska, jak wpatrzony jest w swoją Panią :)
    Czyżby Córcia złapała wiązankę ślubną?

    Moc ciepłych pozdrowień posyłam i buziaków!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))masz rację córka złapała wiązankę ślubną:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  2. Córka na tych zdjęciach jawi mi się jako słowiańska piękność, której urodę podkreśla bardzo ładny i oryginalny strój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w swoim i córki imieniu:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  3. Podobną koszulę, tyle że w ciut mniejszą kratkę. posiadam i ja. Bardzo ją lubię. Narzutka z drugiego zestawu bardzo oryginalna.
    W weselnych kreacjach obie prezentujecie się przepięknie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba:)))Dziękuje i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  4. Mi się wszystkie zestawy podobają córka piękna

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie koszula w krate bardzo sie spodobala, ma nutke nonszalancji i to jest to co ja w ubraniach lubie. Coreczka bardzo dziewczeca, sliczny warkoczyk z kwiatuszkami, bluzeczka pokazuje jak bardzo zgrabna jest. Wdzieczny wizerunek bardzo! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))od dawna podobała mi się taka koszula:)))córce przekażę miłe słowa:))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  6. Reniu pięknie wyglądasz we wszystkich stylizacjach . Jestem fanką koszul w kratę i tą ukradłabym od Ciebie zaraz 😀 Córka pięknie wygląda jak rusałka delikatnie i niewinnie . Pozdrawiam jesiennie 🍄🌿🍁

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie Panie weselnie wyglądają przepięknie. Reniu Twoja Córka ma cudny i wyjątkowy strój, pogratulować, sama wygląda prawie jak panna młoda (szczególnie na zdjęciu z bukietem). Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:))córka ma słabość do folkowych ubrań i ma ich całkiem sporo:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  8. Piękne zestawy. Strój Twojej córki na wesele bardzo mi się podoba. Jest bardzo wymowny, widać, że jest dumna ze swego pochodzenia. Szanuje tradycje. Przyszła mi na myśl taka łąkowa rusałka, zwiewna i ulotna. :)Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka chętnie ubiera się w fokowym stylu,a i założenie stroju regionalnego nie sprawia jej kłopotu:))dziękuję za miłe słowa i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Weselne Twój jstroje, zarówno ak i Twojej córci podobają mi się najbardziej, choć i ten z jasną narzutą jest super. Córka to śliczna kobieta :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w swoim i córki imieniu:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba ta koszula w kratę. A Twoja córka wygląda niczym księżniczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuje i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  11. Reniu, stylizacje super jak zawsze. Koszula w kratę świetna, podoba mi się bardzo.
    Córcia również pięknie ubrana, wygląda ślicznie.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też jestem zachwycona koszulą w kratę. Jest bardzo piękna.
    Reniu, Twoja córka w tym stroju wygląda zjawiskowo. Domyślam się, że zrobiła furorę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)))córka lubi folkowe rzeczy zwłaszcza haftowane spódnice:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  13. Miło Cię Reniu widzieć po długiej nieobecności, masz piękną córkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obydwie piękne dziewczyny 💙💚💛
    Bluzka w kratę odpada, ale torebkę dobrałas do niej całkiem podobną i to w Tobie lubię Reniu ♥️

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw weselny super, idealnie dobrane dodatki. Córa piękna i bardzo fajnie ubrana, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  16. Piękne stroje zarówno Pani jak i córki. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta koszula w kratę jest fantastyczne, uwielbiam takie ubrania! Ale szczególne podziwy należą się Córce. Przepiękna stylówa, mocno oryginalna i nieoczywista. Wygląda cudnie, jestem zachwycona. I jaki piękny uśmiech! Poproszę więcej (a może ma już swój blog szafiarski?). Buziaki 😘😘😘😍👍👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy:)))córka niema bloga niestety:)))ale uwielbia folk i oryginalne zestawy:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  18. Pięknie Reniu w każdym wydaniu!
    Dodatki jak zawsze wysmakowane! Zachwycam się za każdym razem:))
    A córa jak bajka wygląda! Przecudownie!!!
    Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje w swoim i córki imieniu:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  19. Oj, jakie piękne zdjęcia! Córka od razu skradła moje serce, bo kocham folk :) Czy ona była Panią Młodą czy gościem na weselu? Twój zestaw weselny bardzo elegancki, w czerwieni Ci do twarzy. A koszula w kratę-ponadczasowa! Pozdrawiam cieplutko, Pola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję:)))córka była gościem ale podobnie jak Ty bardzo lubi folk:)))w jej szafie wiele jest rzeczy w tym stylu:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  20. Ależ jesteście fajne kobietki

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie stylizacje, obu pan,przepiękne! Co za kolory☺ No i jest piesio☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))nasz pies uwielbia pozować:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  22. Fajnie skomponowane zestawy, jasna narzutka i weselna torebunia przepiękne, a córka wygląda zjawiskowo, ma bardzo oryginalny strój i piękną fryzurę - super! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))Dziękuję w imieniu swoim i córki:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  23. Tą pierwszą koszulę widzę już w swojej garderobie :) Super są te stylizacje :)

    Buziaki:*
    Nasza Sesja Ślubna -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się naturalność Twoja i Twojej córki. Super wyglądałyście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  25. Piękne uśmiechnięte kobiety! Chyba we wszystkim byłoby Wam ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz w każdej stylizacji. Twoja córka to słowiańska folkowa piękność, czyżby się zapowiadało na jej wesele?
    Serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))o weselu nic mi nie wiadomo ha ha:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  27. Reniu wyglądasz przecudnie. Ogólnie mam wrażenie, że najlepiej Tobie w czerwieni i w bieli - nie wiem dlaczego, ale tak mi pasujesz w tych kolorach.

    Wszystkiego dobrego dla młodych, córka piękna! Miłości dla nich!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, ale piękna Ty i Twoja córa. Kreacje Twojej córci uwielbiam a kraty w koszulach i nie tylko również. Pozdrawiam Reniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  29. Reniu, córka wygląda ślicznie 👍♥️, mnie bardzo podobasz się w czerwieni, tak radośnie i z dużą dawką pozytywniej energii, serdeczności posyłam 🍁🍂🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu w imieniu swoim i córki:)))ja bardzo lubię czerwień:))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  30. Oj, wszystko tu dzisiaj przepiękne! :) I koszula w kratę i narzutka i zestaw z czerwienią, no i kreacja córki. Jest taka inna niż wszystkie, bardzo ładna i oryginalna. Oczywiście dodatki dobrane perfekcyjnie :) Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:))cieszę się że Ci się podoba:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  31. Wszystkie zestawy są zniewalające

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe kreacje na wesele! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie Pani w tych ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne stylizacje Reniu, córka śliczna podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie OBIE wyglądałyście na weselu.

    OdpowiedzUsuń
  36. RENIUUUUUU !!!!! Ta koszula w kratę i torebka w kratę !!!! WOW - rewelacja.
    Ale wszystko jest super - a Twoja córka - zachwyca :)
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładne i eleganckie stylizacje. Na pewno będą inspiracją dla wielu Pań.

    OdpowiedzUsuń