piątek, 21 lipca 2023

"Jeżeli poranek nie jest piękny, upiększ go swoim nastrojem. H. Jackson Brown "

Witam serdecznie!

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i słowa troski. U mnie wszystko w porządku, po prostu miałam trochę więcej niż zwykle obowiązków.

W dzisiejszym poście trzy letnie stylizacje. Pierwsza, elegancka, z różową plisowaną sukienką w roli głównej. Druga, bardziej na luzie. Sukienka i kombinezon to prezenty od córki. Trzecia stylizacja jest klasyczna z białą haftowaną bluzką w roli głównej.

Na koniec muszę pochwalić się moimi wizytówkami i oprawą Księgi Pamiątkowej mojego małego muzeum, które zostało ostatnio wpisane do Małopolskie Muzea Domowe (więcej informacji na stronie www.muzeum.sacz.pl).

Pozdrawiam serdecznie!

 



























35 komentarzy:

  1. No właśnie zaczęłam już się zastanawiać, co się u Ciebie dzieje... Jak zwykle wyglądasz wspaniale w każdej kreacji. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolinko za miły komentarz i troskę:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  2. W kombinezonie i ciemnych okularach wyglądasz przeuroczo.
    Gratuluję sukcesu muzealnego!
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  3. Reniu, super, że jesteś wreszcie! Kreacje jak zwykle ekstra, zwłaszcza ta środkowa mi się podoba. Poszukałam też szczegółów o Twojej Lisiej Chacie. Fajnie opowiadasz ;) I gratuluję wpisu do MMD :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że zechciałaś obejrzeć mój wywiad:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  4. Piękne stylizacje, jak zawsze. Druga najbardziej się mi podoba. Cieszę się, że już jesteś. Czekam więc z utęsknieniem na kolejne modowe kreacje. :) aaaa i piesek zawsze kradnie moje serducho. Jest przekochany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))tak nasz pies ciągle chce być najważniejszy:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  5. Dla mnie najpiękniej wyglądasz w tej różowej plisowanej sukience.., slicznie Ci. bardzo ładna jest ta narzutka. trochę folkowa. i gratulacje dla Lisiej Chaty,..jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz i gratulacje:)))Pozdrawiam serdecznie:))

      Usuń
  6. Pięknie wyglądasz we wszystkim ale na różowo jest bardzo elegancko. Biała haftowana bluzka też mi się podoba. Super te domowe muzeum. Nie słyszałam o czymś takim ale poczytam :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję:)))miło mi że Ci się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudeńka u Ciebie Reniu! Gratuluję wpisania do tej księgi! Gromadzisz takie skarby, że należy Ci się uznanie!
    I wspaniale wyglądasz! Każda stylizacja dopracowana i wyjątkowa:))
    Głaski dla piesia! Pozdrawiamy z Tigerem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:)))głaski przekazane:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  9. Reniu kochana, w każdej kreacji wyglądasz świetnie.
    Bardzo się cieszę, że znalazłaś się na liście muzeów województwa małopolskiego, naprawdę eksponaty w Twoim domu zasługują na takie wyróżnienie.
    Cieszę się, że u Ciebie wszystko w porządku
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać taki piękny komentarz:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  10. Reniu, w końcu jesteś! Już się martwiłam co u Ciebie, że tak długo nie piszesz i brakowało mi twoich stylizacji. We wszystkich kreacjach wyglądasz pięknie, kobieco i jak zwykle zadbałaś o każdy szczegół. Gratuluję wpisu do MMD i jak zawsze podziwiam Twoje skarby domowe. Muszę sobie poczytać o Twojej Lisiej Chacie. Moc serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe co piszesz:)))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  11. Reniu we wszystkim wyglądasz pięknie. Gratuluję księgi i wpisu , rozwijaj się dalej w tym kierunku . Kochasz to co robisz i to się czuje. Pozdrawiam z wakacji. 🥤🥤🥤🍿🍿🍿

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Reniu!
    Gratulacje wpisu MMD!!!! Wszystkie Twoje kreacje są przepiękne i wyglądasz w nich prześlicznie.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:))))

      Usuń
  13. Cudownie wyglądasz Reniu. Gratuluję wpisu do księgi. Pięknie u Ciebie, a dziś szczególnie wzrok kieruje ku domowym klimatom. Podobną szafkę jak ta przy łóżku, kiedyś mieliśmy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))szafkę dostałam od pana który musiał zlikwidować bardzo klimatyczną kawiarnie...Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  14. Super stylizacje! Bardzo ładnie Pani w tej sukni :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu, jak dobrze Cię w końcu widzieć! Zaglądałam do Ciebie na bloga i martwiła mnie trochę ta cisza... Ale gdzieś w głębi ducha liczyłam, że to brak czasu nie pozwala Ci publikować, Wiem, jak jest, gdy dochodzą nowe obowiązki - z czegoś trzeba zrezygnować... Gratuluję Ci wpisu do księgi Małopolskie Muzea Domowe... Twoje stylizacje są jak zwykle dopieszczone wspaniałymi dodatkami, różowa sukienka piękna, wyglądasz w niej fantastycznie. A tytułowy cytat optymistycznie krzepiący. Ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa i troskę:)))czasem tak się wszystko zakręci że trudno wrócić do swojego rytmu ale już jest OK:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  16. Reniu, dobrze że już jesteś, wypatrywałam Twoich postów <3
    Ta plisowana sukienka jest zachwycająca, podoba mi się bardzo. Świetne również to lekkie ponczo, niezwykle oryginalne.
    Bardzo gratuluję sukcesu Twojego prywatnego muzeum, to wielka sprawa :))
    Pozdrawiam najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  17. Jak zwykle wygląda Pani bardzo elegancko! Niezwykłe miejsce Pani stworzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna różowa sukienka, kombinezon też bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz w kombinezonie i ciemnych okularach.

    OdpowiedzUsuń