piątek, 4 sierpnia 2023

"Nie musisz czekać na przyszłość, aby być szczęśliwym. Szczęście można znaleźć tylko w obecnym momencie." Eckhart Tolle

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za wszystkie komentarze!
Dzisiaj nadal letnie stylizacje. W pierwszym zestawie znów pojawiła się biała bluzka, tym razem zestawiona z czarną spódnicą. W drugim zestawie nowością są lniane spodnie, a w trzecim niebieska bluzka. Ostatni zestaw jest na trochę chłodniejsze dni. Większość rzeczy pochodzi z moich ulubionych sklepów - SH.
Na koniec trochę domowych staroci i letnich dekoracji :)
Pozdrawiam serdecznie!:) 

































43 komentarze:

  1. WOW! Reniu! Ale seksi w tej czerwonej sukience wyglądasz! Rewelacja! Piękny dekolt! Warto czasami zaszaleć i poczuć się na maxa kobieco!:))
    Wszystkie zestawy ekstra, ale najbardziej ujęła mnie biała bluzka, no i ta sukienka!
    Buziaki kochana! Pozdrowionka cieplutkie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa:)))ja mało szalona jestem ale czasem mi się zdarzy hi hi:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  2. Rewelacyjnie wyglądasz Reniu, a w ostatnim zestawie odmłodniałaś. Bardzo podoba mi się też pierwszy zestaw - taki trochę w moim stylu. Fajne perełki znajdujesz w lumpeksach. Domowe kadry też piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:))do lumpeksu lubię chodzić z córką ona najczęściej wynajduje mi fajne rzeczy:)))Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  3. Reniu! Cudnie wyglądasz w każdym stroju. Wspaniałe zestawy. Niebieską bluzeczką jestem zachwycona i oczywiście wszystkimi piesiem i detalami z domku.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten miły komentarz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  4. we wszystkim ładnie, ale ostatnia stylizacja oszałamiająca, przepięknie, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, ta błękitna plisowana bluzka kradnie mi serce! Lubię plisowanki wszelakie <3 No i sexi sukienka na koniec ;) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię plisowanki:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  6. Estás estupenda con éstas ropas y tienes unos complementos muy bonitos.
    Me gustan tus decoraciones de la casa. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie stylóweczki bardzo ładne, ale dla mnie najwspanialsza jest malinowa/czerwona sukienka. Staroćkowe aranżacje z kwiatami przeurocze. Piesio wzbudził łezkę w oku, bo nasz już za tęczowym mostem :(
    Serdeczności zostawiam Reniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przykro że Wasz piesio odszedł. .Dziękuję za miły komentarz i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  8. Reniu, stylizacje jak zawsze zachwyciły mnie wszystkie ... i cudna czerwona sukienka i obłędna plisowana błękitna bluzeczka i ten purpurowy zestaw ze spodniami... no rewelacja po prostu :))
    Psinka cudo, zawsze czekam na jej zdjęcia :))
    Pozdrawiam najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi miło :)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zestawy przygotowałaś. Ze smakiem się ubierasz i świetnie wyglądasz. Bluzeczka błękitna bardzo ciekawa i oryginalna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny cytat :) Super stylizacje!
    Pozdrawiam ♥ Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylówki na kilka postów, Reniu dziś wypowiem się z racji zawodu (jako stylistka) pierwsza biała bluzka jest piękna i idealna dla Ciebie, podkreśla biust i wyszczupla, dobrze w niej wyglądasz. Czerwona sukienka z pazurem, kobieca i odmladzająca, filety też fajne. Błękitna plisowanka ma dekolt, który nie pasuje przy dużym biuście, bo jeszcze go powiększa, lepszy były w serek. Kobiety z dużym biustem dobrze wyglądają w takich sukienkach jak ta czerwona, ma właśnie dekolt w serek.Fotki super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za komentarz i rady:))))Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  14. Jestem pod wrażeniem wszystkich Twoich stylizacji, we wszystkich wyglądasz pięknie, choć oczywiście w czerwonej sukience najwspanialej! Dekoracje domowe bardzo klimatyczne i na koniec słodka psina :) Serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  15. Biała bluzka przepiękna, reszta stylizacji również super. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  16. Super trzecia stylizacja, mega podoba mi się ten cytat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  17. Tu Szara Sowa. Witam serdecznie. Dziś wśród Twoich strojów zachwyciła mnie biała bluzeczka z haftem oraz dodatki. Piękne dekoracje i tu wszystko mnie zachwyca i bieżnik w stylu Zalipia, etno motywy na notesie i naczyniach, i bukiety pełników oraz hortensji. Pozdrawiam serdecznie. Sz.S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za ten miły komentarz:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  18. Wszystkie stylizacje jak zawsze ciekawe. Najbardziej przypadła mi do gustu pierwsza i ostatnia, ale najpiękniejszy jest Twój uśmiech na twarzy.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  19. Super są te stylizacke ale najwspanialszy jest uśmiech na Twojej twarzy . Miłego tygodnia życze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))Pozdrawiam serdecznie i również miłego tygodnia życzę:))))

      Usuń
  20. Ależ różnorodność stylizacji - od "grzecznej" biało - czarnej do seksownej czerwieni. Znajdujesz same perełki... świetna jest ta tunika ze spodniami, ale to czerwona sukienka wymiata... dobrze Ci Reniu w takich mocnych kolorkach. Domowe bibeloty też piękne. Pozdrawiam cieplutko i przesyłam głaski dla pieska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  21. Pozdrawiam serdecznie Reniu i dziękuję za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkowicie zgadzam się z cytatem, bo on jest prawdziwy. Jesteśmy tu i teraz. Ta pierwsza bluzka jest mega oryginalna, fajowa, a ta torebka, pierwszy raz taką widzę. <3 Kocham fiolet, pięknie Ci w tym kolorze.  <3  Choć potem lecę po dalszych fotach i myślę, że wszytko Ci pasuje. hehe  Ja po prostu uwielbiam to, czym się otaczasz, moje klimaty. No, ale widzę, że masz też paproć, którą ja nazywam Diwą. Taka skomplikowana w uprawie, mi się z nią nie udało, ale u Ciebie jest i cieszy mnie to bardzo. Piękna to paproć. :) Hm...bo to chybna ona jest...choć jak tak się przyglądam, to chyba nie...już sama nie wiem.... hahaha
    Oczywiście zdjęcie psa mega uradowało. Pozdrawia Cię serdecznie, dużo zdrówka i radości. :****

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dziękuję za ten miły komentarz:)))paproć rośnie w ogrodzie wokół oczka wodnego i chyba jej tam dobrze:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. z ciuszków najbardziej mi sie podoba zestaw 1 i 2. Pies piekny

    OdpowiedzUsuń
  25. W czerwieni jak dla mnie najładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak już zobaczyłam Cię w tej ostatniej czerwieni to wiedziałam że kwitniesz. Do tego ten promienny uśmiech. Super cie widzieć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń