niedziela, 24 września 2023

"Najodważniejsza decyzja, jaką podejmujesz każdego dnia, to być w dobrym nastroju" Voltaire

Witam serdecznie i bardzo dziękuję za komentarze!
Dzisiaj jeszcze letnie zestawy mimo bardzo deszczowej pogody.
Pierwszy w odcieniach żółci i pomarańczu (piękna torebka to prezent od córki). Bazą dwóch następnych zestawów są moje maxi sukienki, które znalazłam w SH. Idealnie sprawdzały się w czasie upałów.
Na koniec kilka kadrów z mojego domu.
Pozdrawiam! :)



















 

42 komentarze:

  1. Reniu, wszystkie stylóweczki super, ładnie w nich wyglądasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba:))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Wszystkie kreacje są świetne ,. Każda inna w dobrym stylu. Śliczne niebieskie hortensje masz w ogrodzie. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie jest widzieć taki uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  4. Precioso conjuntos y hermosas fotos. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwą rewię mody prezentujesz - wszystkie propozycje są interesujące, ale moje serce, tym razem, zdobył szafir.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  6. Po pierwsze - cytat w punkt. Czasami to wyzwanie. Po drugie - ekstra stylówki, zwłaszcza ostatnia. Dzięki chuście zrobiło się wyjściowo. Idealnie na raut na świeżym powietrzu, oczywiście latem 👌👍🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:)))szkoda że lato już za nami:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  7. Prześlicznie wyglądasz Reniu, domowe kadry też cudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  8. Reniu ,jak zwykle, świetne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zestaw błękitny najbardziej mi się podoba! Serdeczności przesyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Reniu!
    Jak zawsze prześlicznie wyglądasz w każdym stroju. Twoimi elementami dekoracyjnymi zawsze się zachwycam bo są piękne i nietuzinkowe.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  11. Niebieski zestaw "wymiata". Super się prezentujesz ☺️

    OdpowiedzUsuń
  12. Bajecznie wyglądasz w tych ciemnych okularach - tak letnio. Wszystkie zestawy mi się podobają. Jak Ty te stroje znajdujesz w SH?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:)))czasem z córką robimy sobie wypad do miasta na ciucholandy i zawsze coś mi wpadnie w oko:)))w moim najbliższym mieście jest dużo takich sklepów:)))Dziękuję za komentarz i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  13. Jak zawsze elegancko i z klasą :) cudny szydełkowy obrus na stole :) serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu, we wszystkim Ci do twarzy, ale najbardziej podoba mi się ta ostatnia, błękitna kreacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  16. Świetne, letnie stylizacje... ale niebieska sukienka z szalem wymiata. Pięknie Ci w tym kolorze! Kadry z Twojego domu, jak zwykle pokazują jego przytulność. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacje! Najbardziej podoba mi się ta pierwsza stylizacja :) Każdego dnia być w dobrym nastroju to akurat nie wiem czy jest to możliwe, ale próbować zawsze warto :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie masz rację że trzeba próbować:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  18. Reniu, to Tara, nie mogę od kilku dni dodać komentarza.
    Chyba tym razem się uda:D

    Kochana ten słoneczny zestaw zachwycił mnie totalnie!!!
    Pozostałe stylówki też świetne! Jesteś kopalnią pomysłów!
    Pozdrawiam cieplutko!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Reniu. Bardzo ładna i do twarzy jest Tobie w żółtej bluzeczce. Powiew lata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń
  20. Piękne kreacje a ja uwielbiam kiecki więc tym bardziej mówię że są cudne a Ty w nich wyglądasz super :-) Pozdrawiam Reniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do sukienek przekonałam się całkiem niedawno i teraz też lubię:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
  21. Świetne kreacje. Zwłaszcza pierwsza skradła moje serce. Przyznam się że ja jeszcze nie pochowałam wszytskich letnich sukienkek. Mam nadzieję że choć na chwilę jeszcze wyjdzie słonko. 🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:))))niestety trzeba wyciągać cieplejsze rzeczy ale pogoda całkiem fajna jak na tą porę roku:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

      Usuń
  22. Uważam, że świetnie wszytko do siebie potrafisz dopasować. Masz do tego smykałkę, wiesz też, co na Tobie pięknie leży. We wszystkim wyglądasz wręcz fantastycznie! Mam zawsze poczucie, jak jestem na Twoim blogu, że otacza Cię ogrom piękna, dobra, że sama stworzyłaś tego masę. Bardzo lubię to, co widzę na zdjęciach, myślę, że Twoje miejsce...nie wiem, jak to napisać. hehe Zaczęłam i nie wiem, ale chodzi mi o to, że czuję się dobrze, czuję inspirację i spokój już z samych zdjęć. :) Tulę mocno. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wielką przyjemnością czytam ten cudny komentarz:)))cieszę się że tak mnie postrzegasz:)))Dziękuję i serdecznie pozdrawiam:)))

      Usuń