poniedziałek, 7 marca 2011

"Jeśli kobieta jest szczęśliwa, jest także piękna. " Sophia Loren

Witam. W sobotę odniosłam wrażenie, że wiosna już coraz bliżej, dlatego postanowiłam założyć mini-płaszczyk. Niestety trochę zmarzłam, ale przynajmniej go ubrałam   (kupiłam późną jesienią i nie zdążyłam się  nim nacieszyć). Płaszczyk ma rękawki długości 3/4, ładny okrągły kołnierzyk i dwa rzędy guzików. Jest w intensywnie żółtym kolorze, niestety nie uchwyconym na zdjęciach.  Piękny, koronkowy szal na pewno pokażę jeszcze z innymi zestawami.
Życzę wszystkim kobietom, z okazji naszego święta, żeby były zawsze szczęśliwe i piękne. Pozdrawiam.
Płaszczyk: SH
Koronkowy Szal: SH
Kolczyki i bransoletka: prezent
 Torebka: SH
Reszta: już była.
Sweterek: nie pamiętam skąd
Spódnica: uszyta przez krawcową
Pierścionek i kolczyki: AVON
Bransoletka: AVON/prezent na Dzień Matki
Torebka: SH
 A teraz, jak zawsze na koniec posta, coś z moich zbiorów. 
Komoda: jest w naszej rodzinie od 60 lat
Patera na owoce: prezent
Drzewko genealogiczne: zakład fotograficzny
Reszta: SH

1 komentarz:

  1. W sobotę wiosna nas rozochociła ale już niedziela...brrr tak było zimno...trzeba jeszcze poczekać....ja jakoś nic w żółci nie mam...i nie wiem dlaczego?...lubie czarne dodatki....i tak jak TY czekam na wiosenkę z utęsknieniem....świetna stara komoda...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń