poniedziałek, 14 marca 2011

"Pierwsze uczucia to kwiaty wiosenne (...)" Adam Asnyk

Witam. Wiosna powoli wdziera się w nasze życie. Tak więc i ja wyciągam lżejsze okrycia. Wczoraj założyłam moje dzianinowe poncho. Mam go już dość dawno, ale nadal chętnie go ubieram.
Drugi zestaw to taki popołudniowy luz. Byłam w nim u swojej koleżanki. Pozdrawiam.
Poncho: zwykły sklep
Torebka: SH
Rękawiczki: dodatek do gazety
Kolczyki: córki
  
 
Spodnie: zwykły sklep
Bluzka i szalik: prezent
Torebka: SH
Biżuteria: AVON
Kurteczka: SH

I, jak zwykle, mała część moich zbiorów. Dzisiaj toaletka zrobiona z podstawy starej maszyny do szycia, a na niej stare flakoniki na perfumy.
Maszyna: strych u sąsiada
Flakoniki: SH

3 komentarze:

  1. Jaka to radość, że wiosna zawitała, cieńcze ciuszki i czujemy się lepiej...fajne ponczo akurat na taką pogodę...a flakony masz super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo inspirujące,że blogi prowadzą kobiety i dziewczyny w różnym wieku,które w jakimś stopniu łączy moda,bądź też zamiłowanie do ubrań...dlatego ucieszyłam się,że tu trafiłam.Mnie osobiście znacznie bardziej od stylizacji inspirują pani piękne przedmioty.
    Życzę powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakony rewelacyjne- i to jeszcze z sh! Chętnie bym przygarnęła choć część Twoich zbiorów:-)) Masz bardzo zgrabne nogi- chciałabym Cię zobaczyć w krótszych spódnicach:-)

    OdpowiedzUsuń